Ik heb vandaag mijn variorolletjes vervangen. Ik heb samen met een vriend de carterkap een paar keer los gehad om verschillende mogelijkheden te testen. Nadat ik de carterkap voor de derde keer vast heb gezet werkte mijn elektrische start niet meer. Daarvoor deed hij het netjes en zonder haperen. Die vriend van mij zei dat de bendix misschien vast is komen te zitten maar na de kap nog een keer los gehad te hebben en naar mijn mening goed terug te plaatsen werkte de elektrische start nog steeds niet.
Hij maakt ook geen geluid, het blijft helemaal stil.
Op een van de Carterkap schroefjes zaten twee kabels met een stalen ringetje aan het einde. Deze heb ik netjes terug gezet en vast gedraaid tussen de schroef en carterkap.
Het lijkt mij niet dat de accu van het een op het andere moment kapt met werken als hij daarvoor vlekkeloos werkte.
Iemand ideeën?
Hij maakt ook geen geluid, het blijft helemaal stil.
Op een van de Carterkap schroefjes zaten twee kabels met een stalen ringetje aan het einde. Deze heb ik netjes terug gezet en vast gedraaid tussen de schroef en carterkap.
Het lijkt mij niet dat de accu van het een op het andere moment kapt met werken als hij daarvoor vlekkeloos werkte.
Iemand ideeën?