Elektra problemen zip 2000 2t

Slowmoogy

Member
Dag menig scooter liefhebber!

Ik heb mijn zip 4 takt omgebouwd naar een zip 2takt , alles is prima verlopen totdat het aankwam op de kabelboom.

Ik heb een probleem dat geen van mijn verlichting werkt om de orginele kabels , de enige kabels die werken zijn van mijn:

1. Claxon
2. Olie niveau meter
3. Benzine meter

Voor de rest wil helaas niks het doen, had laatst ergens gehoord dat je een olieniveaumeter nodig hebt zodat alles werkt ! Ik heb die toen besteld en toen kwam het volgende probleem , mijn knipperlichten werkten , alleen allemaal tegelijk en veel te snel! Voor de rest nogsteeds niks!

Ik heb mijn spanningsregelaar en de zekering al vervangen maar ik loop tegen een dood eind aan! Heeft Iemand verdere opties?

Het gaat om een zip 2000 2takt , met een orginele 2000 2takt kabelboom!

@Sparky misschien dat jij iets weet, zie veel goede reacties van jou voorbijkomen!
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou denken je massa eens na te kijken! Dat doet echt een hoop de soep in lopen als er iets niet klopt aan je massa.
Wat ik wel eens doe omdat te testen: De zwarte kabel van een startkabel set op een punt van het blok zetten en andere kant ergens op een mooi stuk op t frame.
 
Back
Top