ik heb een aerox en ik heb een probleem met mijn knipperlichten.
ik heb nog niet zo lang mijn scooter maar ik had knipperlichten erbij gekregen en wou deze er nu wel eens op zetten. als ik me knopje van knipperlicht naar links doe duurt et ongeveer 0.5 seconde voor die aangaat.. en knippert die niet maar blijft ie gewoon branden. als ik dat knoppie omhaal.. hoor ik eerst tik en dan nog een keer tik en bij de 2e tik gaat me knipperlicht aan en blijft aan staan.. dit tik komt uiteraard bij me relais vandaan. ik weet hoe een relais werkt dus dat hoeft niemand uit te leggen
maar als iemand weet hoe het komt dat me knipperlicht gewoon aan blijft staan en niet knippert graag!
ik neem aan dat je alle vier de knipperlichten wel hebt aangesloten? kijk even naar het wattage van de lamp , als dat teveel of te weinig is knippert ie ook niet , moet 10w zijn.
Ik heb maar 2 knipperlichten aangesloten .. alleen de achterste.. klopt het dan dat ze de hele tijd aan blijven staan? het relais schakelt volgens mij 1 keer.. dus in het begin als er geen spanning op staat dan staat ie aan en dan hoor je tik gaat ie dus uit dan hoor je weer tik en gaat ie aan en blijft ie branden.
het is al gelukt ik heb in mijn standaard aerox licht 2 stadslichies zitten die doe ik gewoon als knipperlichten dan werkt ie.
maar bedankt voor het oplossen hiervan