Electrische Start Probleem !

SFBCD

Well-Known Member
Heyy , Men elec Start Werkt Voor Geen Meter Meer ,

ik heb nagelopen :Zekering, Accu, Remcontacten , heb ook de draadjes van de Remcontacten aan elkaar geknoopt maar niks,

ik hoor ook Geen Geklik Enz, van de Relais, Maar het lijkt me sterk dat dit ineens naar de klote is, want laatst deed het ook nog wel, mits men accu zwak was natuurlijk , ik heb ook de start knop enzo doorverbonden maar daar ligt het ook niet aan :S

kan het zijn dat de stekkers Geoxideerd zijn ofzo want anders weet ik het ook niet meer !

Ohjah ! nog iets , Mijn Accu laad ook voor geen meter Meer Bij Volgens mij , heb een nieuwe landport accu! , is er ook een mogelijkheid om draden er aan te maken zodat die weer bijlaad ofzow ??

Iemand ??? Mzzl
 
Advertisement - register to remove this

Heb ik ook dat de scooter niet mee bijlaad (mina hori).
Ik heb de "dynamo" al omgewisselt en ook de spannings regelaar. Maar de accu laad nog steeds niets bij. Ik heb wel een alarm erop zitten mischien dat het daardoor komt..???????
Want er lopen 4 of 5 draden naar contact slot (waar nu ook een alarm bijzit) .
 
mmm jah das idd Vaag ja.. kan je beter draden aan je + van de verlichting maken, en de min op de gestabiliseerde min van de accu dus niej op je frame ofzo , en dan wel un diode lijkt me wel zo slim :p ,

Maaruh mijn probleem heb ik denk ik al ! , Mijn Start Relais heb ik eraf gesloopt , en doorgemeten dus 2 en 10 + - en hij klikte wel gvd :S ! :eek: maja scheelt me wel een bult knaken! , denk toch dat er een breukie zit in de bedrading! :eek: of oxidatie in de contacten e.d , dus dat ga ik nog ff doormeten, en btw me accu had wel stroom maar geen ampere meer :S dus moek ff opladen horen jullie ut nog wel ! (denk dat ik wel van het gezeik afben, ben zelf tech dus) ohja kabel breuk kan je makkelijk opsporen, Dmv een Spanningzoeker, ik bedoel dus zo 1 das net een prikker, en met een draadje met krokodille klem, vet handig, ff massa maken en dan prikken in de kabel, Om de 10Cm bijv, Nou dan knip je dat stuk weg en een draad erbij maken, maar het beste gewoon die bewuste draad ff vervangen, ben je van al het gezeik af, en tape wel alles goed in want anders kan je na een paar regenbuien weer opnieuw beginnen, ohja contactjes ff insmeren met vet ofzow , mazzula
 
Back
Top