eindelijk pics van mijn scoot

hebofirefox

Well-Known Member
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Camille
Ziet er mooi uit!
mee eens, alleen jammer dat je malossisticker scheef zit op je carterdeksel....of ben ik scheel of is dat de bedoeling :?
 
zo ff wat antwoorden. die malossi sticker trek ik er morgen wel af, en plak er dan een nieuwe recht op. khad altijd een firefox met hebo gara, maar heb al emer dan half jaar een aerox. firefox was beetje kaput.
mijn knipperlichtglaasje is kapot, en ook zit er een barst in de voorkap, dit moet denk ik gebeurd zijn op school ofzo, dat er iemand tegen aan heeft getrapt of op gemept, toen die op stuurslot stond. kheb geen id eigenlijk. laatst is die omgevallen, doordal er iemand op ging zitten op school. die avond vielen de boutjes uit de ophanging bij de uitlaat, en kwam de uitlaat op de velg. gevolg: verneukte velg, en deuk in uitlaat.
dat was het.
hoop dat jullie blijven replyen, en morgen zal ik nieuwe pics poster.
laterz
 
Die carterdeksel is echt lelijk...zowel die gaten, maar vooral die kleur! En dan die foute stand van die kicker...nee, jij hebt het niet begrepen jongen :)

voorderest mooi ding.. beetje smerig maar ok
 
Originally posted by Vespa Ciao
lekkere school heb jij.

wel heeel mooie aerox. dat carter vind ik juist mooi is wel apart met die gaten

Carter vind ik juist lelijk, beetje amateuristisch gaten erin geboort. Maak dan gewoon mooi vormen erin en als je gaten boort werkt het dan wat mooi af.

Verder wel een vette scoot, alleen de achtervelg mag wel es overnieuw gespoten worden.
 
die achtervelg is pas sinds een week zo, dat komt doordat de uitlaat er op gevallen is onder het rijden.
werk ik wel bij.
ik ga nu mijn scoot schoonmaken en dan wel ff mooier pics posten.
reply maar door
 
Die carterdeksel is echt lelijk...zowel die gaten, maar vooral die kleur! En dan die foute stand van die kicker...nee, jij hebt het niet begrepen jongen
.

die gaten worden binnekort bijgewerkt. carterkap worden stukken uitgefreeds en dan gaas aan de binnenkant. de stand van de kicker vond ik wel grappig. maar dat boeit niet. de kleur van de carterkap???????? zo was die al toen ik hem kocht. ik ga hm niet overspuiten ofzo.

en hij was vies gister toen ik de pics maakte. maar heb net gepoetst en ga dan ff nieuwe pics en movies maken.
so stay tuned;)
 
Ik vinnum wel mooi hoor! Alleen als je foto's gaat maken, was hem dan int vervolg ff, je uitlaat beetje netjes maken, kappen waxen en velgen poetsen, dan wordt het geheel er egt een heel stuk mooier op. Het carter is alleen ook niet mijn stijl, maar goed...

grtz
 
Ziet er wel netjes uit, alleen ik vind die carterkap ook niet geweldig. Als je daar meer koeling wil hebben, is een TP carterkap dan niets voor jou?
 
Back
Top