Een paar scooter pix van een NRG zonder kapjes enzo en wat nutteloze foto's

Bas

Administrator
Staff member
ik kon digicam lenen, dus ff wat picjes gemaakt.

Me nrg ligt op het moment uitelkaar, maar voor 8 september is ie weer heel :)

scooterinstukjes1.jpg

scooterinstukjes2.jpg

scooterinstukjes3.jpg

scooterinstukjes4.jpg

garazie1.jpg

uitlaatdemper.jpg

voorvork.jpg

daxinauto1.jpg

daxinauto2.jpg

daxinauto3.jpg

Je kan ook goed me vage voorvork zien, en die dax in de auto is omdat me ouders + broertje op vakantie gaan, en de dax meegaat :)

Die uitlaat demper is voor op me jolly toko 8)

Questions? :)

Advertisement - register to remove this

Hij sleuteld dus in de gang van ze huis, daar staat ze scooter en ze onderdelen liggen er verspreid.

nadelen: weinig ruimte

voordelen: lekker warm in de winter :)

Leuk zo'n daxje...
Mijn beste vriend had er ook zo 1 Heeft dat ding wel bij elkaar gereden... :-( Veel spijt van... En wat een lawaai...
Hoe hard gaat die??? en wat heb je er dan aan gedaan?

Re: Daan

Originally posted by SRally
Daan, in wat voor omstandigheden moet Razkin sleutelen?

Je hebt dus een deur. Dat is de ingang van z'n huis. Dan kom je in een heel smal gangetje terecht, van misschien 1,5m breed. Daar staat zijn Renner dus altijd gestald met een heleboel schroefjes en nutteloze dingen over de grond verspreid :)
Toen ik dus voor het eerst voor zijn ex-scooter, mijn nieuwe scooter kwam kijken, was er niet echt veel te zien, behalve dat de hele scooter in losse schroefjes en noem maar op, verspreid lag over dat hele gangetje.
Toen ik em kwam ophalen zag het er al wat netter uit. Niet veel, maar wel meer "opgeruimd" :rolleyes:
Maar ik heb daarom best wel veel bewondering voor Anthony, want ik zou dus echt niet weten hoe hij die scooter daar in mekaar heeft gezet...
En ik sleutel btw altijd op straat voor de deur.
Iedereen kent mij hier als de sleuteldwd van het hof 8)
Af en toe komen er wat dewds langs om te kijken waar ik mee bezig ben en stellen allerlei vragen. Echt irri man. Ik kick ze altijd weg :) Mja, genoeg bullshit ;)

Greetz

Back