een hoop gepruttel

jlpijl

SjaakTrekHaak
probleem:

ik heb mijn neos een tijd geleden voorzien van nieuwe:
krukas(athena pen 10)
lagers skf c4
drukveer ->geel malossi
trekveren geel (polini)
3,7 gram doppler rolletjes
Power one cilinder(ac)
luchtfilter element(malossi)

hij start goed .
maar als je gas geeft dan komt het geheel niet op toeren ..
ik heb met de luchtschroef gespeeld en gasnaald iets lager gezet ...
maar het is allemaal het zelfde ..klinkt als of ie verzuipt .maar dat is het volgens mij niet ..

mijn volledige setup is

50 cc power one (AC)
samba (50cc)
17,5 dell
sproeier 100
mhr 2000 vario
kevlar v-snaar
origineele koppeling+huis
geele drukveer
gele trekveeren


en heb veel geprobeerd ...maar word er een beetje moe van
WAT IS HET ?>??
 
Advertisement - register to remove this

vriend van me had ook hetzelfde aan de hand en hij heeft een kleinere sproeier genomen en toen kwam die wel op toeren.

/edit: eerste antwoord was beetje fout geantwoord :X
 
Last edited:
ik heb het nu met sproeier 78 geprobeerd . en er is niets veranderd (met origineel luchtfiltertje)

ik heb een geluids fragment...enne als het goed is dan zou denn!s het kunnen hosten voor me
 
jlpijl said:
ik heb het nu met sproeier 78 geprobeerd . en er is niets veranderd (met origineel luchtfiltertje)

ik heb een geluids fragment...enne als het goed is dan zou denn!s het kunnen hosten voor me

zet er eens een ander filtertje op. mss helpt het wat :rolleyes:
 
dieselmaniac said:
jouw eerste antwoord is niet eerlijk, want jij editte hem;)... maar TS, waarom vertel je ons niet even wat de kleur van je bougie is:)

HeHe, ik was hem aan het editen en toen dat gedaan was stond jou post er ook bij, daarvoor niet :X

melf #50 said:
een std filter is prima , ik vindt het dom gelul om te zeggen dat het met een ander filter moet...

Wat jij vind wordt hier niet gevraagd ofwel? ik wilde die gast gewoon helpen.
 
mischien komt het door die gare uitlaat. :p neem hoogtoerige uitlaat . anders je standaard pijp onbebrensd
doe die sproeier even een stuk kleiner , 100 vind je dat niet beetje veel zelf !!
dus sproeier 76 t/m 86 ofzo.

massol
 
Back
Top