BCD underseat --> Een hoop gekut

Advertisement - register to remove this

Het is idd een SF I kap, scootparts had de verkeerde opgestuurd omdat ik niet had vermeld dat het voor SF II was. Ik wist trouwens niet dat er verschil in zou zitten. En op de site van scootparts staat ook volgens mij voor SF I + 2. Maar had geen zin om m terug te sturen naar scootparts, maar het past toch dus heb geluk gehad.

ik doe er van die kleine knipperlichtjes op die je erop kan plakken.

oojah, nicolas, als ik geld heb koop een yasuni R nieuw! :p
 
Last edited:
vin de SF II toch wel STUKKEN mooier dan de SF I, achterkant EN voorkant :).

nu wil ik wel een sticker op die underseat plakken want het ziet er wat bloot uit. Maarja, wat voor een sticker?

iemand ideeen?
 
Originally posted by Vass 8)
Hebo poppetje :)

U vraagt wij draaien :D

Blauw_wit_achter.jpg
 
ik heb ook net mijn bcd kap eronder hangen maar daar zaten geen bcd stickertjes bij :'(

1046703760P3030003.jpg



vraagje waar ga jij je verzekeringsplaatje vast maken ? politie hiero in leeuwarden wilden al een boete geven als i op de veer op carter zat :mad: {edit zag hem net op een foto staan op je carter :D
 
Originally posted by aralfa
ik heb ook net mijn bcd kap eronder hangen maar daar zaten geen bcd stickertjes bij :'(

(hier stond plaatje :p)


vraagje waar ga jij je verzekeringsplaatje vast maken ? politie hiero in leeuwarden wilden al een boete geven als i op de veer op carter zat :mad: {edit zag hem net op een foto staan op je carter :D

Check de zwart/metalic blauwe speedfight @ Friese Poort maar 's, die heeft het ook wel leuk gedaan (Renkema, dorpsgenoot van je :p )
 
Back
Top