een aantal punten

Status
Not open for further replies.

F15 Tuning

{Stage 6 Firefox}
eeej,

ik ben dus gister aangehouden en ik heb hier een aantal punten gemaakt;

1. onnodige opjaging terwijl er geen regels overtreden waren
2. beslag leggen op mijn helm die gewoon bij mijn STILSTAANDE bromfiets lag
3. meenemen naar het hoofdbureau voor een rollerbank controle zonder enige aanleiding voor dit te hebben geconstateerd
4. het duwen tegen de voorkap van mijn bromfiets en de bromfiets was niet in de daarvoor bestemde klem gezet wat tegen de regels is
5. de ambtenaar heeft niet met beide voeten op de bromfiets gezeten
tijdens de meting waardoor de bromfiets minder belast word en dus vanzelfsprekend een hoger vermogen kan produceren.
6. de meting heeft niet langer dan 60 seconden geduurt wat wel moet volgens de regels
7. het beslag leggen op mijn bromfietscertificaat en verzekerings papieren terwijl mijn bromfiets stilstond zonder draaiende motor en ik dusdanig niet in overtreding was
8. mij aanhouden terwijl ik zonder bromfiets liep en ik werd zonder pardon in het politie busje gezet
9. omdat de desbetreffende ambtenaren zogenaamd net terug kwamen van een inbraak zagen wij er verdacht uit en werden we beschuldigt van inbraak zonder enig bewijs en meteen werden we ruw ondervraagt of we op bepaalde plaatsen geweest waren
10. naar mijn idee was er geen bewijs op de rollerbank aanwezig van dat hij opnieuw geeikt zou zijn

Wij werden dus achtervolgd en toen hadden ik en een maatje onze scooters gewoon weggezet om verdere problemen te voorkomen en zijn we verder gaan lopen vervolgens hielden ze ons tegen en vroegen ze of we niets kwijt waren en hadden ze mijn helm meegenomen in het busje. We moesten mee naar onze scooters en na het checken van de papieren moesten we naar het bureau.

nu wilde ik dus vragen ofk met deze punten aan kan komen bij justitie en of ze daadwerkelijk kloppen want sommige dingen mag de politie doen.

thnx en mzl
Leo
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Black Phantom
hahahha

Wooooow hier hebk wat aan hartstikke bedankt :| , ik heb niet veel verstand van juridische zaken dus als je me nu is op weg helpt ipv me uit te lachen |(
 
j0p hier kan je zeker wat mee :D
op scooterfreaks.nl staan bezwaarbrieven dus die kan je wel even invullen met jou gegevens maar je maakt denk veel kans of werd je achternagezeten door dezelfde wouten?
 
Originally posted by F15 Tuning
Wooooow hier hebk wat aan hartstikke bedankt :| , ik heb niet veel verstand van juridische zaken dus als je me nu is op weg helpt ipv me uit te lachen |(

Als ik dat gewild had, had ik hem op sf.nl wel beantwoord..
Je bent gewoon een lozer als je wegrijd voor politie
 
Originally posted by Black Phantom
Als ik dat gewild had, had ik hem op sf.nl wel beantwoord..
Je bent gewoon een lozer als je wegrijd voor politie

Ten eerste, was ik niet voor de politie weggereden ik had mijn scooter gewoon ergens weggezet om verdere problemen te voorkomen (lezen aub).

Ten tweede, het is loser met een S en niet met een Z.

Ten derde, had gewoon niet gereageerd dat had me weer een hoop typewerk gescheeld.

Nu weer ontopic.

Originally posted by ZmokerZ
j0p hier kan je zeker wat mee :D
op scooterfreaks.nl staan bezwaarbrieven dus die kan je wel even invullen met jou gegevens maar je maakt denk veel kans of werd je achternagezeten door dezelfde wouten?

Ja, het waren dezelfde wouten (jammer genoeg anders was het stuk makkelijker)
 
als je niet weet waar het over gaat.. hou dan gewoon je mond..
en wijs eens naar jezelf.. volgnes mij staat er over jou een topic in Use en Abuse:|
 
Je bent niet weggereden? Wat voor verdere problemen wilde je voorkomen dan?

En ik denk dat je hier niks mee kunt sorry.
 
ik ben niet weggereden ik zette de reis gewoon voort, en ik heb mn scooter neergezet, want anders gaan ze je heel de tijd volgen enzo tja je weet wel gewoon uit voorzorg.
 
Originally posted by ZmokerZ
j0p hier kan je zeker wat mee :D
op scooterfreaks.nl staan bezwaarbrieven dus die kan je wel even invullen met jou gegevens maar je maakt denk veel kans of werd je achternagezeten door dezelfde wouten?

Die bezwaar generator dinges brieven hebben ze nou al tig x gezien :| die gaan gelijk de papier versnipperaar in

Ik geef je weinig kans ookal doet de politie het op de verkeerde manier
 
Originally posted by scooteraars
Die bezwaar generator dinges brieven hebben ze nou al tig x gezien :| die gaan gelijk de papier versnipperaar in

Ik geef je weinig kans ookal doet de politie het op de verkeerde manier

maak jij ff een betere dan?
en als je beetje oplettend was had je gezien dat ie geupdate is..
 
Neej ik kan msichien geen betere maken maar iig in me eigen worden

Zovaak die oude brieven al langs waren geweest daar das natuurlijk ontzettend veel en begint telkens met delfze zin :P hoppa gelijk papier versnipperaar in :P maarja lekker belangrijk

Et moraal van et verhaal :P : Je ken bijna nooit tegen de politie op of je moet echt harde bewijzen hebben :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top