aantal dagen voor technisch onderzoek

Jimmy

#7 Open 70Cup
heey

hier in dit kut dorp hebben we een scooter project 2x te hard of iets dergelijks is scoot kwijt

nu ben ik al een keer gepakt met 1.4 met de citta dus is voor mij de eerste keer al geweest...

nu is maat van mij gepkt mt mijn scooter en nu maakt hij teveel lawaai door de uitlaat....boutje was eruit getrilt.. :(

mee vor technisch onderzoek en geluid meting moest gedaan worden en dat was op zaterdag nacht dus moest em laten staan...
nu is het donderdag en is er nog niks gebeurd...niks gehoord elke keer zeggen die kk scotoe nee er is nog niks aan gedaan...

tot dat ze bellen: hij krijgt de scoot waarschijnlijk niet meer terug want er is geklaagt over overlst en ze zeggen door mij maar dat is volgens mij gewoon kk erge bullshit

ik ben niet aangehouden niet rijdend gezien enniet bij mij in de wijk aangehouden waar de klachten waren...

nu is mijn vraag: ze mogen em dan toch niet in beslag nemen ofwel en hoeveel dagen staan ervoor om technisch onderzoek te doen?



hoop dat iemand mij kan helpen om me scoot terug te krijgen (hij was tijdelijk origineel met een gianelli metal derop)

en als iemand weet hoelang ze em mogen houden hoe weet ie dit dan ?

tjoow
 
Advertisement - register to remove this

Luister, je kan niks beginnen tegen ze, als zij zeggen je krijgt em niet terug kan je op je kop gaan staan maar daar blijven ze bij. Ze mogen vrijwel alles doen, simpel weg omdat je nauwelijks kan aantonen dat zij iets fout doen, of dat wat zij zeggen niet waar is... Dus het enige wat je kan doen is blijven bellen waar je scooter blijft (niet al te vaak) soms helpt dat met eerder terug krijgen

succes!
 
beter niet opvoeren, dan nemen ze hem ook niet in :?


Sjah...je zal moeten afwachten, en hopen dat je hem terugkrijgt..meer kan je er niet aan doen :)
 
tja , als de Politie je al op de korrel heeft en je daarna aanhoud en zij klachten over jou hebben (dan zul je wel heel veel overlast gemaakt moeten hebben) dan kan het zijn dat ze de scooter in beslag nemen , maar dan moet je dus vaker gepakt zijn en echt niet willen luisteren oid..

het is echter niet zo dat je m niet terug krijgt na 1 enkele aanhouding , het Politieapparaat is niet echt snel te noemen dus het kan even duren , het interesseerd hun ook echt niet of jij nou een paar dagen langer moet fietsen of wat dan ook , jij was fout (volgens hun dan). zoveel mogelijk bellen en langsgaan helpt meestal wel , maar je moet wel fatsoenlijk blijven , dat scheelt ook.

ik ken iemand die vaker is aangehouden (Manston setup met powerfilter) omdat ie dus opviel , nu had ie ook nog een zeer grote mond gehad op het bureau , toen was ie m een half jaar kwijt , (ze weten wel hoe ze dat wettelijk kunnen regelen , papieren wat later invullen , paar dagen later pas opsturen etc. etc.) , ze rekken het dan gewoon , mja , dat doe je jezelf dan ook aan (wie kaatst kan de bal verwachten ;) )

dus ik zou zeggen bel ze gewoon 1 keer per dag op en vraag netjes of er al wat bekend is , en verder is het gewoon afwachten
 
Back
Top