een 50 cc uitlaat

elias5

Well-Known Member
ik zoek een 50 cc uitlaat die goed trekt en mag ook wel wat prestaties geven maar vooral trek kracht welk zouw de beste zijn en kan een athena uitlaat kopen zijn die goed en kan je een yasuni c 16 of r of z in het carbon krijge zoon geel achtige carbon zo als de c20
 
Advertisement - register to remove this

Arrow Extreme
Bidalot S2
Big One Sport
Conti
Doppler S3R
Giannelli Black Gun
Giannelli Reverse
Giannelli Shot
Kundo Kinetic
Laser X-Pro
Metrakit Handmade
MHR Replica
Polini For Race
Polini Funky
Sito Plus
Stage 6 Race
Technigas Next
Yasuni Z/R

Zelf had ik altijd een laser x pro op mijn 50 cc cil. dat reed lekker hoor :)
-leesfout-
 
Last edited by a moderator:
dat geel achtige is kevlar en een r/z is een goede uitlaat voor 50cc ik heb zelf een technigas next en die doet het ook heel goed en maakt geen herrie.
 
ik had een gianelli spl, superding trekt superstrak en met mijn 17,5 dellorte al helemaal. enige nadeel is dat de demper nog wel eens kapot wil gaan. maar er schijnt ook een spl reverse te zijn maar daar ken ik de prestaties niet van. maar of die beter is dan een yasuni r weet ik niet, iig wel goedkoper:p
 
bedankt vo de uitleg want ga binnekort waarschijnlijk ok een project beginne nu benk voral met men honda camino bezig rijd tog een 80 met 70cc athena andere carbu leovincie uitlaat die yasuni r kevlar hebbe ze die voor de meeste merke of voor sommige ni van scooters
 
die polini for race uitlaat is da een goei want ne maat van mij rijd da mee op zene aerox en dieje zegt da da wel goe optrekt
 
kevlar is vrij sterk or ;)

Bij mijn Yas Z was het echter wel zo dat de kevlar er als laagje opzat, en eronder gewoon een alu demper, dus het zit er waarschijnlijk vooral voor de sier, en om onderhoud tegen te gaan ;)
 
ah maar ik kan nu nog een hyosung rush voor een heel goedkope prijs kopen kunje daar een ander uitlaat onder steke bv die yasuni of ander merk maakt niet uit behalve ori en sito enzo
 
Yasuni niet dacht ik, Gianelli heeft wel wat uitlaten voor een hyosung rush.. Moet ff op een site voor scooteronderdelen kijken/zoekfunctie... :)
 
had op mijn beukende 50cc polini EVO een TJT gruppo B super uitlaat voor op die cilinder maar volgens mij alleen voor hoogtoerige 50 snel en laagtoerige 70 als ik me niet vergis
 
Back
Top