patje187 Well-Known Member 15 February 2010 #161 hehe grappig. ALS met k-dag op strijen wat te doen is, zien we je dan daar?
Martijn #14 epc/rst evo 15 February 2010 #162 ga je hier mee remmen dan ?? t word wel en lache ding, wel een dikke deuk in de rad :+
Anne mannelijke versie 15 February 2010 #163 Ik vraag me ook af of je daarmee wil remmen, lijkt me wel, maar het lijkt mij kut Misschien wat minder kabel aan je stuur, maar liever dat dan zo'n apparaatje aan de zijkant van m'n frame patje187 said: hehe grappig. ALS met k-dag op strijen wat te doen is, zien we je dan daar? Click to expand... Er is zeker wat te doen in Strijen op k-dag
Ik vraag me ook af of je daarmee wil remmen, lijkt me wel, maar het lijkt mij kut Misschien wat minder kabel aan je stuur, maar liever dat dan zo'n apparaatje aan de zijkant van m'n frame patje187 said: hehe grappig. ALS met k-dag op strijen wat te doen is, zien we je dan daar? Click to expand... Er is zeker wat te doen in Strijen op k-dag
Edwin Senior Membert 15 February 2010 #164 op een schakelbrommer of een motor rem je ook gewoon zo, niks bijzonders hoor? strijen ben ik natuurlijk aanwezig @martijn die hedde gij zelf gemaakt jonguh:+
op een schakelbrommer of een motor rem je ook gewoon zo, niks bijzonders hoor? strijen ben ik natuurlijk aanwezig @martijn die hedde gij zelf gemaakt jonguh:+
Martijn #14 epc/rst evo 15 February 2010 #165 Edwin said: op een schakelbrommer of een motor rem je ook gewoon zo, niks bijzonders hoor? strijen ben ik natuurlijk aanwezig @martijn die hedde gij zelf gemaakt jonguh:+ Click to expand... haha nee jong, meran tijdens het banke maar ik was indd zo dom om me subframe niet in te korte :+
Edwin said: op een schakelbrommer of een motor rem je ook gewoon zo, niks bijzonders hoor? strijen ben ik natuurlijk aanwezig @martijn die hedde gij zelf gemaakt jonguh:+ Click to expand... haha nee jong, meran tijdens het banke maar ik was indd zo dom om me subframe niet in te korte :+
Martijn #14 epc/rst evo 16 February 2010 #168 keihard een roffa ding 8P komt goud, spreek je nog wel ens
Edwin Senior Membert 16 February 2010 #169 kabelboompje is ook voor 90% af, alleen nog even 2 relais en een paar schakelaars vinden.
Edwin Senior Membert 17 February 2010 #171 Tuurlijk. heb de boom al helemaal klaar, ingetaped en wel.
patje187 Well-Known Member 18 February 2010 #172 keedan.... neem je ditjaar naar strijen een volle krat mee ipv die lege ''paddock''?
JoeyH Beunkoning Deluxe 12 March 2010 #173 Heel net ding, vet om met 4t 200cc te werken. Keep up the good work!
Edwin Senior Membert 16 March 2010 #174 Carburateur eindelijk in een goede positie gekregen, recht tegen de cilinder paste niet, schuin omhoog zaten de gaskabels tegen het frame aan. Ook nog een Nexus 125cc spatbord achterop geplaatst, en wat kleine dingentjes een plekje gegeven.
Carburateur eindelijk in een goede positie gekregen, recht tegen de cilinder paste niet, schuin omhoog zaten de gaskabels tegen het frame aan. Ook nog een Nexus 125cc spatbord achterop geplaatst, en wat kleine dingentjes een plekje gegeven.
Jordi. EPC/RST 16 March 2010 #175 ik vind het spatbord er niet mooi bij passen, een normale over het wiel lijkt mij beter staan.
H HanV. Well-Known Member 18 March 2010 #177 Misschien het achter spadbord van een Runner die zijn wat kleiner! Verder nice project deze blijf ik volgen! Gr,
Misschien het achter spadbord van een Runner die zijn wat kleiner! Verder nice project deze blijf ik volgen! Gr,