Echt zuigpunt Actie

krizzz

STREETMAGIE ROELT
Beste scoot/brom rijder zoals je mischien al gehoord heb komt er een apk voor de scooter, dat houd in:
-kost je veel tijd en geld
-je scooter moet 45 lopen anders word ie vernietigt
-je kunt geflitst worden (er komt een groot kenteken op je spatbord)
- je hebt er een hoop ellende aan zoals je hier boven ziet

Daarom willen we gaan protesteren in Den haag tegen de apk kunnen we onze grote vriendin Tineke Netelenbos (EEN STOM KUT WEIF!!!) even goed laten weten wat wij daarvan vinden. GEEN APK DUS

Daarom willen we 14 April naar den haag gaan om 14:00 uur aanwezig zijn.

Met:
-spandoeken
-grote mond
-veel benzine
- een extra achterband (voor de burnout's)
- volgens kul moeten we stenen mee nemen (ik ben niet verantwoordelijk!!!!)
- een scoot die 45 loopt en netelebos erop zetten tussen het 50 km verkeer weet ze eens hoe wij ons voelen!!

Graag willen we dat iedereen komt die in Nederland woont dus mail dit aan iedereen door die je kent!!! (aub)

voor vragen mail je naar: naardenhaagsb@hotmail.com
of ga naar http://bla.startpunt.nu
of naar http://bla.startpunt.nu


ik denk dat er veeeeeeeeel mensen komen!
 
Advertisement - register to remove this

Jullie vergeten jullie OV mee te nemen

Scenario:

Jullie gaan met zijn alle naar den haag veel herrie maken heel leuk. Oom agant komt langs en kunnen jullie met de trein (als die rijden) naar huisje toe.

Doei doe ik niet aan mee kan ik fijn mijn scoot afgeven. Liever crashen dan inleveren !!!!!!

Ben het wel met je eens geen APK maar die van mij wordt dus echt niet gekeurd DOEI mzzl 45 rijden (ik hoor geruchten over een rode verf op je moertjes op je cilinderkop) en dan weer opvoeren nou ik laat em dan liever opgevoerd.

Lees de eerste stukkie van de scootin'van een poosje geleden en daar staat keurig met uitleg erin dat die APK keuring pas over een paar jaar ingevoerd wordt.

Trouwens zelfs over dat rekening rijden begint ze enige vorm van twijfel te tonen. Allemaal leuk hoor scooter/auto/motor volk negeren maar dat is bijna geheel stemrechtig Nederland kijken wat er van de PVDA aanhang overblijft volgend jaar HAHAHAHA ik denk weinig
 
Helemaal mee eens -> dat protesteren loopt uit op een lange wachtrij bij de rollenbank, want wat wil je doen als Oompje op z'n motor er aan komt?
En het duurt toch nog wel een flink tijdje voordat dat (ooit) ingevoerd wordt. En dan? Ze moeten dus echt *NIET* proberen mijn Aerox te vernietigen want dan zal ik daar eens even wat maatregelen treffen. En als ie goedgekeurd is voert iedereen hem toch weer terug op, behalve die zielige wijven dan die zeggen dat ze 100 rijden met hun kymco zonder begrenzers.
En anders laat je hem toch gewoon niet keuren? Tenzij je elke dag met je scoot naar school moet. Dan heb je best wel kans gepakt te worden maar als je het gewoon als plezierobject gebruikt pakken ze je niet snel.

Mzzl
 
netelenflos mag ook wel op mijn scoot hoor
biggrin.gif
hopen dat ze hard op d'r bek gaat krijg ik alles vergoed gheghe
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Originally posted by CARMA:
netelenflos mag ook wel op mijn scoot hoor
biggrin.gif
hopen dat ze hard op d'r bek gaat krijg ik alles vergoed gheghe
biggrin.gif
biggrin.gif


Nee hoor want hij was "opgevoerd"!!!
Voor de rest: goed ID, ik kom alleen wel met de trein.

SvR
 
Heel dat plan krijgt die trut nooit van de grond... Ze weet niet waar ze het over heeft, zie je het al voor je: elk lullig brommertje moet gekeurd worden... waar/door wie? Ik geloof niet dat dat plan er ooit door komt...

Tja, anders verkoop ik m'n scooter en haal m'n motorrijbewijs, lekker Gilera Runner 180 rijden (geintje, als je eenmaal op een schakel hebt gereden, koop je daarna echt geen automaatmotor denk ik)...

Als iemand mijn Nrg afpakt, wordt ik dus echt pissig... Heb al een een "nachtelijke actie richting Politiebureau" gedaan voor minder (een boete van fl. 180,= in 1998
smile.gif
)...

Greetz.
 
zo'n apk moet er wel komen, want daarmee kan je die murken beter pakken met hun gestolen scooters. als je namelijk het framenummer eruitfreesd en je doet er geen afstand van krijg je m altijd terug ( over mazen in de wet gesproken...)met die invoering van apk kan dat dus gelukkig niet meer.
Maargoed, dat ie niet harder mag dan 45 ok, maar daar zit ook verandering in te komen. Ze is volgend jaar toch weg na de verkiezingen, die kut hoer.

keep tuning!
 
Demonstreren met een grote bek en stenen he? Dat noem je terroriseren! Denk je nou echt dat er op die manier geluisterd wordt naar de scooterrijders/ liefhebbers?

Pak het liever wat rustiger aan. Binnenhof bezetten met scooters is ok. Maar om alles te gaan lopen vernielen is niks. Zo krijgt iedereen een hekel aan scooters en hun berijders.

Die demonstratie zal er ongetwijfeld wel komen, maar doe het dan netjes. Alleen dan hebbie er wat aan.
 
Originally posted by TB:
Demonstreren met een grote bek en stenen he? Dat noem je terroriseren! Denk je nou echt dat er op die manier geluisterd wordt naar de scooterrijders/ liefhebbers?

Pak het liever wat rustiger aan. Binnenhof bezetten met scooters is ok. Maar om alles te gaan lopen vernielen is niks. Zo krijgt iedereen een hekel aan scooters en hun berijders.

Die demonstratie zal er ongetwijfeld wel komen, maar doe het dan netjes. Alleen dan hebbie er wat aan.

KIJK als je het doet moet je het zo doen idd.
Als je daar aankomt en je houdt net zo'n actie als die scholieren een poos terug ja dan luisteren ze zeker niet meer naar je....
Laat staan aardig doen tegen je....
 
Ik vind ook GEEN geweld gebruiken (alleen burn out geweld
biggrin.gif
) alleen bij die scholieren was ik ook en het heeft dus degelijk wel wat geholpen!
 
Wanneer worden die kentekenplaten en APK keuringen dan ingevoerd? Zullen autogarages ook de bevoegdheid krijgen APK Scooter keuringen te doen? Aangezien wij erg goed bevriend zijn met onze autogarage zou dat 45km/u alweer verleden tijd zijn.
 
Originally posted by TB:
Zo krijgt iedereen een hekel aan scooters en hun berijders.

Correctie: iedereen heeft al een hekel aan scooterrijders, dus daar hoef je geen rekening mee te houden...

Verder ben ik het met je eens...

Greetz.
 
hoezo komen jullie nou weer ineens daarop terug??? of heb ik weer iets gemist in de krant of op ut nieuws???

Greetz
 
Back
Top