E-start werkt niet meer na montage 80cc

QuinAerox

New Member
Hoi. Mijn elektrische start van mijn zip 4t werkt niet meer nadat ik 80cc heb gemonteerd, voorheen met 50cc werktte hij zonder problemen. Soms werkt hij wel, maar dan werkt hij maar 1x, zet ik hem weer uit en probeer ik hem weer elektrisch te starten doet hij het niet meer. Hij probeert het wel maar heeft er de kracht niet voor ofzo, want je hoort hem wel heel langzaam. Ligt vgm niet aan de accu want heb hem opgeladen, en geprobeerd met druppellader aan de accu. Weet iemand waar dit aan ligt?
 
Advertisement - register to remove this

Hoe veel Ampère is de Accu ? een Accu met weinig Ampère krijgt de startmotor niet rond.

Ik heb geen idee eigenlijk. Zal is kijken. Even iets belangrijkers: het kapje bij mijn carburateur is losgeschoten, ik kon niet harder rijden als 40 en onwijs slechte optrek. Ik wist niet wat het was dus thuis had ik ontdekt dat tijdens het rijden dat kapje is logschoten boven op de carburateur, en het veertje daarin is wegschoten. Ik heb ongeveer 2 kilometer ermee doorgereden, is dit schadelijk geweest voor de motor? Ik ga sws nieuwe carburateur kopen.

Hier foto'tje: https://imgur.com/0wHmakM
 
...Dat is niet goed.... btw .... je inlaatspruitstuk ziet er ook niet lekker uit , die beter ook vervangen ipv profisorisch repareren met Ducktape.
 
Back
Top