This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dynatek R1 ontsteking

Hier zijn ze leverbaar voor 250 euri...wel ALLEEN de ontsteking dan....
Misschien zou je kunnen uitleggen wat er allemaal aangepast moet worden?
Ook hoorde ik dat de scooter niet meer in staat is om stationair te lopen met deze ontsteking....niet echt handig eigenlijk:X

Probeer aub zoveel mogelijk informatie te geven ben benieuwd wat er over gezegd wordt...

Adi0zZ
 


hij kan wel een stationair lopen , gewoon de stelschroef wat verder indraaien , dan loopt ie gewooon iets sneller stationair dan normaal maa het kan. maar vaarvoor moet een motortje stationair draaien? je moet toch gasgeven....

bij deze ontstekingen moet je alsware de motor op gang houden , dus als je moet afremmen zorgen dat je op tijd weer gas kan geven..
 
dus ze zijn in principe alleen voor race-doeleinden melf?
en kan jij vertellen of er enige voor en nadelen zijn tov een malossi of hpi04 rotor?
 
nadeel is wel dat ze windgevoeliger zijn natuurlijk , maarja , het geeft gewoon enorm veel koppel , verder als ik kan kiezen doe ik wel liever met een nokje omdat dat wel duidelijk voelbaar is.

mja , vergeet niet dat een Malossi eprom ontsteking ook al zeer goed is

en gewoon voor op de straat zou ik het niet doen..
 
then malossi it shall be+ralf+

EDIT: of kan je me ook nog wat concrete voor en nadelen geven van malossi tov hpi2004..aangezien de malossi heel wat prijziger is...
en dat malossi plug & play is en hpi niet lijkt me duidelijk