Dynatek R1 ontsteking

Sowieso heeft de krukas en zuiger ook massa. De vario is verder ook nog eens gekoppeld aan de achterpoulies, vertanding, achterwiel.
 
Originally posted by Joor
Staat nergens dat het geforceerde koeling moet zijn toch? Kan me vergissen hoor. Wie wordt de eerste koeltunnelaar?

Vraag ik me al een tijd af...

Ik denk dat het heel erg moeilijk is om het enorme volumedebiet te halen die van je standaard fan afkomt bij pakweg 13000 toeren.
Elektrische dingen draaien misschien 5000 toeren, dus dan zul je voor eenzelfde debiet -dus koeling- dus met iets heel groots moeten komen.
En een heleboel accu's om het ding te voeden...

Maar als je het eenmaal voor elkaar hebt, dan zul je zeker tevreden zijn met de winst...

Uitsluitend koelen door rijwind kun je vergeten...
 
Originally posted by Niels
maar er zit geen cdi en bobine bij, zijn die er wel voor te krijgen of moet je zelf wat fixxen? ik wil er wel 1 met fixed curve :)

Nah, dat is niks...

Te weinig roterende massa, inderdaad te weinig "vlees" om je adapter te monteren en onsteken op accuspanning is ongunstig met vast tijdstip...
 
wel handig voor als je een elec. waterpomp hebt wanneer je accu stopt en dus ook je elec. waterpomp stopt je scooter er ook mee wel veilig dus alleen kan je er niet lang mee rijden
 
we hebben een Hpi (met een nokje) met progammerbare curve (2 curves om te kiezen) op een roterende machine gebouwd , stationair lopen wil wel maar moeilijk , het is gewoon de bedoeling om gas te geven, dat is racen ! maar het is niet zo dat ie meteen uitvalt als je het gas loslaat , duurt 2 seconden ongeveer :)

hij pakt igg verschrikkelijk hard op
 
3 stekkertjes komen deruit zie ik toch????
Kun je zoiets dan aansluiten op je CDI/Bobine van je HPI???
Dan zou ik het nog wel eens durven proberen, maar om er nog een losse cdi/bobine bij te kopen word wat duur.
 
maar wat zou je er dan op moeten aansluiten? als ze er voor pia en mina zijn lijkt mij toch dat ze er ook iets van een cdi/bobine voor hebben?
 
Niels said:
maar wat zou je er dan op moeten aansluiten? als ze er voor pia en mina zijn lijkt mij toch dat ze er ook iets van een cdi/bobine voor hebben?
Een cdi zal nooit werken omdat een ontsteking op een accu met een tegenovergesteld principe werkt.
 
Joor said:
Staat nergens dat het geforceerde koeling moet zijn toch? Kan me vergissen hoor. Wie wordt de eerste koeltunnelaar?

Vraag ik me al een tijd af...

Reed #94 hier niet mee rond op valkenswaard? Of zeg ik nou gewoon echt iets stoms?
 
Witte_@_SR said:
Ik wil dit topic omhoog halen om te vragen of er op dit moment al meer info over is....
Schiet maar raak-:-


Wij zijn bezig om eentje op een Minarelli blok en ook op een Piaggio blok te zetten.
Updates volgen zeker en testbank resultaten.

Grtzz vanuit Aruba,

Eldrick

P.S. ze zijn leverbaar voor $250 hier.
 
Back
Top