This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Duidelijkheid.

Ehmm... Ik heb sponsors !! En ik heb mijn pa.. En zoals het er nu uitziet haal ik het hopelijk wel. Ik probeer ook zelf wat te verdienen.

Ik hoop een budget te krijgen van zo'n €2750.
En vervoer heb ik al geregeld als het zover is.

Maarreh. is dat wel genoeg?
 
Last edited:
Mja, ik denk rond de 4k ofzo, zal per persoon heel erg verschillen, maar ik zou voor mezelf zoiets proberen te verzamelen...
 
en denk maar niet dat je er bent met alleen een raceklare scooter...

wat dacht je van pak, helm, laarzen, handschoenen, rugprotector en nog belangrijker: VERVOER NAAR EN VAN DE RACES...... er komt meer bij kijken dan je denkt..

mark
 
Ik zou gewoon nog even wachten, doorsparen, en over een paar jaar eens gaan rondneuzen... eerlijkgezegd...

Ik start nu na 6 jaar scooters op mijn 22e jaar met sjeezen....:X
 
Er zijn 3 mogelijkheden om het te bekostigen:
- Rijke pappie en mammie die alles betalen;
- Zelf hard werken, alles betalen en een hoop dingen laten (optie van de meeste racers);
- Goede sponsoring van derden.

Als 13 jarige valt optie 2 af, dus blijven 1 en 3 over
 
en denk maar niet dat je er bent met alleen een raceklare scooter...

wat dacht je van pak, helm, laarzen, handschoenen, rugprotector en nog belangrijker: VERVOER NAAR EN VAN DE RACES...... er komt meer bij kijken dan je denkt..

mark

Vervoer heb ik al als het eenmaal zo ver is. En pak enzo.. ja, idd dat is nog wel eens duur.

Ik zou gewoon nog even wachten, doorsparen, en over een paar jaar eens gaan rondneuzen... eerlijkgezegd...

Ik start nu na 6 jaar scooters op mijn 22e jaar met sjeezen....:X
Ja, ik ben nu pas 13 en ben van plan als ik 14 en een half ben te beginnen, zeg maar voorjaar van 2009.

Mijn pa wilt ook wel wat meebetalen (ook al is die niet zo rijk -eigen mening-).
2 valt af. Ook al kan ik wel wat verdienen door autowassen etc. (doe ik ook maar is lang niet genoeg.)
En sponsors heb ik ook.
 
Ahjoh dan bestaat Stage6 niet eens meer en rijden we allemaal op 4takt klotedingen :+
 
Volgens mij klopt de kalender van scooter-tuning niet helemaal.
Van stichting SBO misschien wel. Klopt dat?
 
Sorry dat ik een oud topic omhoog haal, maar ik vond het niet nodig om voor deze vraag en nieuw topic te openen.
Bij sommige motorsporten moet je een helm hebben met een ''zogenoemde'' Dubbele D aansluiting. Het is zeg maar zo'n helm waarbij je de sluiting niet dichtklikt maar je de band door een gat haalt en dan nog een keer (door 2 ''D's''). Moet dat ook in de SBO? Ik heb namelijk al een helm. De Shark S800 = http://images.ciao.com/ide/images/products/normal/953/Shark_S800__2098953.jpg

En vroeg me dus af of deze is toegestaan. Het is precies die op de foto.