Dts milano weigert elektrisch te starten!!!

Kay Groote

New Member
Hallo, mijn zus kwam vorige week thuis met het verhaal dat de elektrische start het niet meer deed. Dit klopte hij ging heel moeizaam rond en wou ook niet starten. Ik dacht gelijk dit is de accu! dus ik nieuwe accu gehaald bij onze grote vrienden van Kparts, maar nog steeds het zelfde probleem gaat heel moeizaam rond en slaat niet aan (ja de accu zat helemaal vol) heeft iemand misschien suggesties??
 
Advertisement - register to remove this

Alle aansluitingen van de accu kabels nakijken op corrosie , en vast zitten . Ook de aansluitingen op de startmotor controleren . Tevens massa aansluitingen van startmotor en blok controleren . Is alles schoon en nog geen goede start . startmotor demonteren en rechtstreeks op een accu proberen , of de dikke polen van het start relais door verbinden. Gaat hij met kicken wel goed rond ?
 
Alle aansluitingen van de accu kabels nakijken op corrosie , en vast zitten . Ook de aansluitingen op de startmotor controleren . Tevens massa aansluitingen van startmotor en blok controleren . Is alles schoon en nog geen goede start . startmotor demonteren en rechtstreeks op een accu proberen , of de dikke polen van het start relais door verbinden. Gaat hij met kicken wel goed rond ?
Ja hij gaat wel goed rond maar met kicken gaat hij ook niet aan
 
ik had ook dat ie moeizaam rond ging en rook op een gegeven moment smeulend plastic, wat van de stekker van de plus van de startmotor af kwam. deze was verrroest en dat zorgde voor zo'n hoge weerstand dat ik het metaal door het plastic heen zag gloeien.
stekker losgemaakt, polen opgeschuurd en toegeknepen en nu start ie (èn slaat aan) als ik naar de startknop wijs.
start!
dus weer wat @trabiarie zegt. ;)
 
Back
Top