Drukveren?

Demmers

KT Malossi Rox
Ik weet dat er een hele hoop verschillende drukveren zijn in verschillende kleuren en sterktes. Kan iemand mij een lijstje geven met de kleur en het merk van de drukveer en wat voor sterkte de drukveer heeft?
Ik weet niet waar de kracht in uitgedrukt wordt, zal iets van procenten zijn ofzo??

Alvast bedankt,
Gr. Mike
 
Advertisement - register to remove this

ik gebruik persoonlijk maar een paar veren en ik krijg er alles klaar mee.

de procenten moet je niet teveel op letten , deze zijn per merk nog weleens verschillend.

dit is wat ik gebruik :

Malossi wit (net wat sterker dan std en kan daar ook voor gebruikt worden)
Malossi geel , mooi voor gemiddelde setups om mee te beginnen
Malossi rood erg sterk en alleen voor zware setups od setups waarbij het echt niet anders wil

Hebo zwart , net wat lichter dan Malossi geel , mooi om mee te beginnen met alleen een andere uitlaat

met deze veren kan ik dus alles doen, dan kan dus iedereen dat.

ik zou me niet druk maken over andere veren dus ;)
 
melf #50 bedankt!! alleen nog 1 vraag, hoe strakker de drukveren zijn hoemoeilijker de poulies uitelkaar gaan toch?...

maar dan heeft ie dus met een sterkere veer meer koppel? omdat de snaar op je poulies langer hoog blijft. hoe groter achterop hoe meer trekkracht toch? net als bij schakelbrommers met tandwielen??

alvast bedankt gr mike
 
Demmers said:
melf #50 bedankt!! alleen nog 1 vraag, hoe strakker de drukveren zijn hoemoeilijker de poulies uitelkaar gaan toch?...

maar dan heeft ie dus met een sterkere veer meer koppel? omdat de snaar op je poulies langer hoog blijft. hoe groter achterop hoe meer trekkracht toch? net als bij schakelbrommers met tandwielen??

alvast bedankt gr mike

als je te sterk in drukveer gaat krijg je niet meer koppel, dan zal ut alleen maar slechter worden
 
Back
Top