drukveer vraagje

jorick

dotcom
ik heb gisteren m'n overrange set in m'n phantom gezet.. (std klasse f12: agp 50c cil, met polini evo50 uitlaat) De rode drukveer zit erin en de bijgeleverde 4,7 grams rollers
wink.gif
nu maakt hij eigenlijk alleen toeren (iets van 10500) maar hij heeft maar weinig vermogen.. ik denk de drukveer veeeeeeeeeeeeeeeel te "sterk/zwaar" is voor deze setup.. klopt dat?? en zo ja: welke drukveer (yamashi 25kg of 35kg bijv.)
 
Advertisement - register to remove this

jah die zat erin.. vandaag vervangen voor een originele drukveer... = autowheelies.. veeeeeeeel beter nu.. alleen een dipje van 0,5 sec op het begin.. koppeling grijpt nog te vroeg aan. (5500 toeren) maar da's simpel op te lossen met een hebo koppeling
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
 
ik heb zin in zaterdag/zondag!!!!!
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
alleen nog even naar de achterrem kijken
frown.gif
die blijft steeds hangen.. heb je je scooter bijna heb je zo'n kut probleempje
smile.gif
smile.gif
smile.gif
detail.. hij moet natuurlijk wel door de keuring komen zaterdag
smile.gif
 
Hé, jij bent die gast die pasgeleden naar mij mailde over die Speeddrive, wist niet dat je aan scooterracen deed. Best wel kicke!
cool.gif

Maar jij zei dat als je een overrange set van Malossi haalde dat je je carter uit moest frezen bij een min. hor. om die torque driver en fixed poelie te laten passen, hebben daar meer mensen last van gehad?
 
Ja, bij de evo speedrive heb ik een behoorlijk stukje van mijn vertandingsdeksel weg moeten dremelen. Maar ik zag op i-bazar dat jij niet de 128mm poulies wilt hebben...
 
ja, ik ben best een tijd aan het dremelen geweest.. ik heb geen flexibele as op m'n dremel dus je kan overal superkut bij. ;( maar het past allemaal nu
smile.gif
smile.gif
gisteren weer gereden. ik moet nog steeds een andere drukveer hebben (zit nu ori in) hij rijd 2 meter goed, dan zaktie helemaal in (1 sec ofzo) en dat gaatie weer.. bij de 30 begint hij pas te blazen.. best een vet geluid
smile.gif
smile.gif
smile.gif
zaterdag nog een hoooooooooop afstelwerk te doen... ik denk dat er in de aanhangwagen onderhand meer werk zit dan in de scooter
smile.gif
vanavond weer de hele avond hard werken om er morgen ochtend mee weg te kunnen.. gisteren nog bezig geweest om van de gele nummerschilden te maken.. kutwerk!!!!!!! aaaargh. gaat ook nog veeeeeel tijd kosten.
 
Back
Top