This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Drugs topic #7

Zo leer ik de meeste mensen kennen haha.

Wel vind ik het soms irritant omdat ik zo groot ben dat onbekende regelmatig met me op de foto willen. Kom ik weer ergens een foto tegen van mezelf met een scheve bek :+
 
je meot gewoon geld vragen voor ze op de foto met je willen

:#

Keer geprobeerd maar dat willen de ze dan weer niet.
En plant dat je me nog nooit echt waus hebt gezien kan kloppen. Jou kom ik altijd als eerste op het begin van de avond tegen
En ok Qbase kwam ik je zelfs 2x tegen. Dat je me de 2de x niet stik van de kaart hebt gezien snap ik niet
En een pretkoppie kan wel kloppen:#
 
ik raak ze ook nooit kwijt.. alleen wel op een gegeven moment ga ik echt wazig zien.. weet niet of dit door me lenzen komt of iets anders
Daar heb ik normaal ook al last van :+ Ben benieuwd of ik nu nog wat zich overhoud dan
Meestal zie ik dan in schaduwen andere dingen.. sta tafels, dranghekken of ik denk ineens alleen maar bekende tegen te komen
True, dat heb ik ook vaak ja! Op decibel zag ik ook allemaal tuinhekjes en tafels staan
 
Haha! Die ken ik ook

Haha lils zoals ze hem noemen. hoor ik van mark dat die een keer teveel g ophad. En met ze beentjes zat te trappelen. Kwam niet meer bij toen ik dat hoorde.

Ook keer bij mark aan het afteren. Was die er ook. Had vriendin van me ze schoenen bovenop de kapstok gezet
 
Ik heb een keer 3 uur naar zn portemonee gezocht met em... die lag uiteindelijk op een kast waar ik amper bij kon :+