This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Drugs topic #7

relaxte mensen hee!

Heb ik meestal als ik tikkels op heb.
Om nog even terug te komen op de niet werkende rode eekhoorns, Ze waren nagemaakt. Leverancier kan gelukkig nog wat paarse driehoeken regelen. Dus kan ze gewoon omruilen+ degene die ik al ophad krijg ik ook terug. Goeie service dus
 
Hebben jullie btw lenzen? En hoe doen jullie dat als je echt koekie bent? Heb ze sinds kort, maar soms sta ik zo te draaien dat ik straks nog bang ben dat ik ze kwijtraak
 
ik raak ze ook nooit kwijt.. alleen wel op een gegeven moment ga ik echt wazig zien.. weet niet of dit door me lenzen komt of iets anders
 
ik raak ze ook nooit kwijt.. alleen wel op een gegeven moment ga ik echt wazig zien.. weet niet of dit door me lenzen komt of iets anders

Ik heb geen lenzen en zie met snoepjes op ook vaker wazig. Krijg je van die ''Eye wiggles'' dat je ogen opeens gaan trillen. Als je dan bv na je telefoon kijkt zie je echt niks alles dubbel en bewegen ect.
 
Die eye wiggles had ik afgelopen vrijdag ook last van, alles waar ik me op concentreerde gebeurde het bij..

Werd er knettergek van.. écht irritant.

Over mensen die er megavaag bij lopen, ik heb ooit eens ergens gelezen dat 1 à 2 miligram per kilo lichaamsgewicht ongeveer goed is.

Maatje van me had vrijdag 't dubbele, moet er niet aan denken om er zo bij te lopen
 
en mobieltje op +/- 1 meter afstand houden

hahaha! :+
En vooral steeds afwisselen qua afstand en moeilijk kijken

@ wouter, hebben ze me verteld @ testcentrum. Ik probeer dat ook aan te houden en bevalt prima. Heb ook weleens meer gepakt, maar dat gevoel vind ik persoonlijk niet echt geweldig.
 
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=23353

Deze had ik vrijdag, 2 stuks van meegenomen..

1tje op en toen die uit begon te werken vond ik 't al te laat om er nog een hele in te gooien en wist ook niet wat t effect zou zijn met 2 hele op 1 avond, later kwam m'n kameraad vragen of ik nog iets had, dus samen die hele nog gedeeld..

Maar toen kreeg ik een beetje hallucinaties, volgende keer dus gewoon bij 1 houden..

Hoor ook wel eens van mensen die die hallucinaties vet vinden maar ik vind er niks aan
 
Ja, op de terugweg over de A35, met van die hoogspanningslijnen naast de snelweg.

Ik meende dat die aan de andere kant van de weg in allerlei vormen zaten, arreslee met rendieren, kerstman met kerstboom etc.

Mega vage shit!
 


Beter op de terugweg dan op 't feest zelf. Ook wel een paar keer gehad. Op Q-Base had ik 't laatste uur helemaal geen richtingsgevoel, wist niet waar ik nou liep of was geweest. Alles ging gewoon langs me heen. Was ook van 't ene op 't andere moment iedereen kwijt
 
Dat heb ik wel vaker dat ik iedereen kwijt raak:+
Gelukkig kom ik iedereen altijd vrij snel weer tegen

Deze week maar een rustig aan doen met de tikkels. 2 weekjes rust houden kan ook weleens goed voor je zijn
 
Dat was het rare eraan, ik was niet megavaag ofzo..

Ik zag die dingen alleen en wist gewoon dat t helemaal nergens op sloeg, maar toch elke keer als ik keek zag ik t weer :+
 
Meestal zie ik dan in schaduwen andere dingen.. sta tafels, dranghekken of ik denk ineens alleen maar bekende tegen te komen