Drugs Topic #4

Status
Not open for further replies.
Het heeft niks met gewenning te maken. Als jij elk uur een pil pakt van 100 mg. Sta je na paar uur echt niet meer op je voeten. Of je moet het elke dag doen:p.

Het zullen wel behoorlijke flut dingen zijn geweest dan:).
 
Ben ik het niet mee eens, gewenning speelt wel degelijk een grote rol.

Heb momenteel paarse sterren (rond de 100mg). Pak altijd vlak voor ik na binnen ga 2 stuks, knalt het er altijd lekker in. En dan meestal 1,5 uur later weer 1 en de laatste uren pak ik er ook altijd 1 per uur. Dus op feesten van ongeveer 12 uur zit ik ook op 8-10 pillen.

Zie er meestal niet meer zo florisant uit, maar dat zien er vrij weinig. Kan ook altijd prima slapen na een warme douche als ik thuis kom en maandagochtend kan ik altijd alweer prima gaan werken. Enigste waar ik last van heb is dat ik een wat korter lontje heb op dinsdag na de zaterdag. Voorderest geen dipjes en ik heb afgelopen maanden toch minimaal 1 feest per week plus mijn stapavonden doordeweek

Neem aan dat dit dus wel degelijk met een stukje gewenning te maken heeft.
 
Ben ik het niet mee eens, gewenning speelt wel degelijk een grote rol.

Heb momenteel paarse sterren (rond de 100mg). Pak altijd vlak voor ik na binnen ga 2 stuks, knalt het er altijd lekker in. En dan meestal 1,5 uur later weer 1 en de laatste uren pak ik er ook altijd 1 per uur. Dus op feesten van ongeveer 12 uur zit ik ook op 8-10 pillen.

800mg 8P dat is aardig gek !
 
Volgens mij is dat al eens vaker hier besproken.. Zo kun je dat niet stellen.. De werkzame hoeveel neemt nml af ;), dat vul je weer aan
 
@ dejongh:

Ik ben een enorme leek op dit gebied.
Maar je/jullie praten erover als of het niets voorsteld.

Maak je je nooit zorgen over de eventuele gevolgen, en de aanslag op je lichaam?
Zeker met deze frequentie en deze aantallen?

Dit is geen aanval, maar een vraag uit interesse.

Ik zelf mocht vroeger graag een biertje drinken, tegen woordig drink ik zelden meer.
Als ik een avond goed ging doorfeesten merkte ik wel degelijk dat mijn lichaam dat niet fijn vond.
 
Als je zo gaat denken :p
Alcohol is ook slecht voor je, en de uitlaatgassen op straat ook.
Blijf dan thuis.

Imo moet je gewoon van het leven genieten, maar er zijn grenzen uiteraard..
 
Als je zo gaat denken :p
Alcohol is ook slecht voor je, en de uitlaatgassen op straat ook.
Blijf dan thuis.

Imo moet je gewoon van het leven genieten, maar er zijn grenzen uiteraard..

af en toe op een feest (verantwoord) gebruiken kan prima zonder gevolgen, maar als je dan 800 mg nodig hebt om iets te voelen dan gaat het de verkeerde kant in 8P
 
Als je zo gaat denken :p
Alcohol is ook slecht voor je, en de uitlaatgassen op straat ook.
Blijf dan thuis.

Imo moet je gewoon van het leven genieten, maar er zijn grenzen uiteraard..

de argumenten van een junkie inspé.

Misschien eens iets meer verdiepen in de lichaamsbiologie.
 
zelf ook weleens teveel pillen op in 1 nacht. daar let ik ook wel een beetje op nu.
is zeker wel een flinke aanslag op je lichaam.

als je dat tegenspreekt ga je er dan idd maar eens meer in verdiepen.
 
Zeker een aanslag op je lichaam, ik kan van mezelf veel hebben (heb altijd meer alcohol en drugs "nodig" om het effect te krijgen wat mijn maten krijgen), maar ik merk idd dat het voor je lichaam en je kop niet goed is.

Overigens waren dat weekendjes van 2 dagen gebruik, meer dan 8 (75mg) pillen op 1 dag heb ik ook nooit gedaan;)).

MAAR: ik ben er dus klaar mee, leuk geweest, nu weer even normaal doen en het op een biertje houden;)
 
de argumenten van een junkie inspé.

Misschien eens iets meer verdiepen in de lichaamsbiologie.
Lichaamsbiologie? Fysiologie. En als je jezelf daarin verdiept dan weet je dat een aanslag nog geen blijvende schade hoeft te betekenen.
 
Ik weet dat alcohol en roken bijv ook slecht is voor je lichaam natuurlijk...
Maar ik neem aan dat de "pillenslikker" ook wel een biertje drinkt en een sigaretje rookt.

Mijn vraag was puur uit interesse, dit omdat ik het gevoel niet ken.
 
Ach, allemaal dat gezeik:p... Zo lang het niet al te vaak doet en doordeweek gewoon goed en gezond eet + de zondag erna is er bij mij iig weinig aan de hand.

Afgelopen weekend weer aardig gek gedaan, en ben de hele week niet slecht geweest.. Wel heb ik zondag veel brinta + eiwitten gehad. Ik kan wel merken dat wanneer ik de zondag slecht tot niets eet ik aardig ral en energieloos ben de week erna..
 
Gewoon in een shakebeker met veel water, halfkokhalsend weg slikken :p..

Dit weekend wordt weer gekkehuis, hard bass en daarna lekker afteren, maandag vrij :#!
 
Ach, allemaal dat gezeik:p... Zo lang het niet al te vaak doet en doordeweek gewoon goed en gezond eet + de zondag erna is er bij mij iig weinig aan de hand.

Afgelopen weekend weer aardig gek gedaan, en ben de hele week niet slecht geweest.. Wel heb ik zondag veel brinta + eiwitten gehad. Ik kan wel merken dat wanneer ik de zondag slecht tot niets eet ik aardig ral en energieloos ben de week erna..

eet zelf ook vaak brinta na een nachtje doorhalen, dat vult gelijk goed :)

13e vier ik met me vriendin samen onze verjaardag word weer dolle boel :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top