nooby
hawdi ho
Elke dag blowen? vind ik een beetje kansloosch.
Volledig met akkoord. Heb het zelf een jaartje gedaan maar daarna volledig gestopt. Mijn god, het is net of er een nieuwe wereld opengaat als je stopt met blowen !
Elke dag blowen? vind ik een beetje kansloosch.
Heb het wel een tijdje veel gedaan.. nu is het 1/2 keer per week, dan word je teminste ook lekker stoned
Vanaf de zomer vakantie ben ik geminderd na 1/2 keer per week, in het begin had ik nachtmerries of echt wause dromen kon ook erg slecht in slaap komen.
Voordelen waren wel dat ik overdag veel meer zin kreeg om wat te actiefs te doen, ging me ook stukken beter voelen.
Ik heb wel gemerkt dat het je gevoelens onderdrukt en je krijgt veel meer "schijt" aan dingen.
laaste tijd rook ik meestal een dikke hasj joint van wiet ben ik altijd maar even stoned en dan val ik bijna in slaap 8P
Zo ik had dus precies hetzelfde he
Tijd terug heel veel wiet gerookt, toen een tijd gestopt. Vervolgens weer begonnen, na 3 hijsen ging ik me toch ff hard out.:r
Toen maar hasj gerookt en rook sinsdien niets anders.
Die gekke dromen heb ik nog steeds soms, en in slaap vallen is ook nog steeds niet de makkelijkste opgave.
hoevaak blowen jullie ongeveer ?
elke dag, 1 x in de maand of ?
moeten er nog mensen naar MOH morge? ikzelf niet maar ik hoor iedereen erover hoe ze deze keer hun pillen gaan meenemen enzo
Vraagje voor de kenners
Never drugs gebruikt en vrienden idem, maar dachten willen keertje goed lachen en wouden misschien keer cake maken of halen.. iemand tips?
Btere geen alochol?
Hoeveel en wat is het efect precies..
moeten er nog mensen naar MOH morge? ikzelf niet maar ik hoor iedereen erover hoe ze deze keer hun pillen gaan meenemen enzo
Ik zelf moet er werken, dus langleve de personeelsingang +pippi+ waar er nauwelijks controle is.moeten er nog mensen naar MOH morge? ikzelf niet maar ik hoor iedereen erover hoe ze deze keer hun pillen gaan meenemen enzo