This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Droom motor topic

Status
Not open for further replies.
ik vind hem niet lelijk.. ook zeker niet moeders mooiste
maar het heeft iets.

die op dat plaatje is idd wel lelijk de monoseat maakt de busa juist vet

die ''mono'' is egt de 2e bogol van een kameel !.. wat een afgrijselijk ding ! , sorry maar dat ding gaat ook niet fatsoenlijk door de bocht , moet het alleen van zijn snelheid hebben wat je tog nergends haald :L , doe mij maar iets speels met style ! zoals een duc hypermotard :W

Enrico@CBR600 said:
Buell rijdt ook met speciale banden gemaakt voor Buell. Van de B12x kost zo een achterband dus ook 350 euro

Wel tovve dingen..
wat is er zo anders aan een band voor een buell dan? is toch gewoon ook een bepaalde maat en/of velg?

moet ik nu gaan opbiechten dat hij niet van mij is maar van een collega van mijn pa en dat ik even jaloers ben als jullie?

The max-viper said:
moet ik nu gaan opbiechten dat hij niet van mij is maar van een collega van mijn pa en dat ik even jaloers ben als jullie?

alleen dat je er al op mag zitten:W... bij mij komt er ooit ook nog zo een, of een r1 oid, vandaag weer een heerlijk weertje om te rijden, en dat heb k gemerkt+pippi+ reden langs safe motors in zoetermeer, stonden en reden aardig wat lieve beestjes:7

Met andere kleurstellingen had je hem ws mooier gevonden...
Plus dat dit niet het mooiste type Buell is.

De Buell Lightning XB12s

[ir]http://www.totalmotorcycle.com/photos/2004models/2004-Buell-lightningXB12Sb.jpg[/ir]
Die uitlaat....

Mmm....

Dat hoort hem te zijn ja :~

Om over het geluid nog geeneens te spreken..

Komt echt een bruusk zware sound onder vandaan.

Is als ik me niet vergis toch een harley blok wat erin ligt (Buell is van H.D.)

Status
Not open for further replies.