This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Droom motor topic

Status
Not open for further replies.
ik ook niet

edit/

de Super Mito zal niet meer de bekende 125cc tweetakt als krachtbron worden gebruikt maar een ééncilinder 500cc viertakt. Dit is dezelfde krachtbron die ook in de Husqvarna SM 510 wordt gebruikt.
Dat het frame van de Mito meer aan kon dan de krachten van de kleine tweetakt, was voor de meeste Mito rijders wel duidelijk; het frame kon met gemak de 30pk aan die de 125cc krachtbron leverde. Nu ze de ééncilinder 500cc viertakt gaan gebruiken komt er een motor met 60pk en veel koppel onderin. Dit gecombineerd met een eigen gewicht van maar 133 kilo en de agressieve uitstraling van het kuipwerk is een leuke aanvulling op het huidige leveringsprogramma van Cagiva.
De prijs zal rond een scherpe 7000 euro liggen.


OMG, klinkt echt als de ideale beginmotor :~ :~
 
gaat toch geen 7000 euro daarvoor neerleggen, in belgie 7000 dus in nederland nog eens 1000-1500 erbij op , kocht ik wel een ss600 voor en begrenzde die:#
 
Zo'n Mito 500 lijkt mij dus echt wel vet heh :W Lekkere combinatie tussen speels en supersport in mijn ogen
 

1cyl 4t geluid uit een ss lookalike :no:
 
Sorry dat ik jullie uit de natte droom help maar volgens de laatste geruchten gaat die mito in india gemaakt worden met een hyosung 650cc blok.

Dat blok is helemaal niet slecht btw: [ame="http://video.google.com/videoplay?docid=-5888403019918729156&hl=es"]Hyosung video[/ame]

Beetje te vergelijken met een sv650 blok.

 
[IR]http://www.raptorsandrockets.com/images/Honda/2007_Honda_CBR1000RR_cr.jpg[/IR]
 
1cyl 4t geluid uit een ss lookalike :no:

denk dat jij je niet kunt voorstellen hoe strak die zal sturen en hoe het vermogen zal zijn.. je zult menig SS voorblijfen denk ik

en tja qua geluid heb je gelijk.. je moet er van houden maar ik heb me er nooit aan geirriteerd.
 
[IR]http://www.motorsports-network.com/Aprilia/2003/screen3.jpg[/IR]
[IR]http://www.motorsports-network.com/Aprilia/2003/lookbk4.jpg[/IR]
[IR]http://www.motorsports-network.com/Aprilia/2003/side6.jpg[/IR]
[IR]http://www.motorsports-network.com/Aprilia/2003/brkefair2.jpg[/IR]

[IR]http://www.rsvmilleracing.nl/foto/test.jpg[/IR]
 
[IR]http://www.micapeak.com/gif/851.GIF[/IR]

[IR]http://www.superbikeitalia.com/images/19_115200633616pm.jpg[/IR]

[IR]http://www.100hp.com/desktop_999_popa.jpg[/IR]

[IR]http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Ducati/999/2005/ducati_999_lhf_1024.jpg[/IR]

[IR]http://www.maushammer.com/systems/tail-light/ducati999.jpg[/IR]

[IR]http://www.superbikeitalia.com/images/18_115200631003pm.jpg[/IR]

[IR]http://www.bikewalls.com/pictures/Ducati_1098__2007__11_1024x768.jpg[/IR]

[IR]http://749r.info/images/0024.jpg[/IR]

[IR]http://749r.info/images/2004/04-684-swi-6.jpg[/IR]

[IR]http://749r.info/images/2004/2004-0296-ca5.JPG[/IR]

[IR]http://749r.info/images/2004/04-684-swi-4.jpg[/IR]
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.