Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 20 May 2006 #302 [IR]http://www.dantin-pramac.com/adj/img/imagenes/g/4.jpg[/IR] Matzwart :W
Pruttelbakje Fruttelkutje 21 May 2006 #309 en t mooie is dat t gewoon een kant en klaar productie model is en je dus niet bakken met geld hoeft uit te geven aan een paintjob:W
en t mooie is dat t gewoon een kant en klaar productie model is en je dus niet bakken met geld hoeft uit te geven aan een paintjob:W
Doed. Destroy. World. 21 May 2006 #316 Verrader Op een R1 zou het misstaan Blijven jullie maar bij dat "Go!!!!!!!!!!!!"
DvO Banned 21 May 2006 #317 ga geen honda dingen op een yamaha plakken/spuiten.... En go! is verleden tijd he, nu mag je er een KAMEEL opplakken
ga geen honda dingen op een yamaha plakken/spuiten.... En go! is verleden tijd he, nu mag je er een KAMEEL opplakken
Ruben De Generaal 21 May 2006 #318 Ik vind trouwens de nieuwe CBR enorm op een R1 lijken Niet echt een pluspunt voor Honda
H Henk_de_mol Old skool member 21 May 2006 #320 Ruben said: Ik vind trouwens de nieuwe CBR enorm op een R1 lijken Niet echt een pluspunt voor Honda Click to expand... Ga je mond spoelen! Nu!
Ruben said: Ik vind trouwens de nieuwe CBR enorm op een R1 lijken Niet echt een pluspunt voor Honda Click to expand... Ga je mond spoelen! Nu!