Arne Pia Maxiscooter FTW 31 January 2013 #842 Honda Zoomer: Daar is een hele custom scene voor 8P 8P 8P
Björn` Yes, mother? 5 April 2013 #851 http://www.motofotostudio.com/2013/04/04/norton-based-bobber-domaco-pictures/
D.J Pfew, al die draden 12 June 2013 #858 Mooi ding! Die remhendels moeten er wel ff af (powerranger dingen), en even orginele handvaten + stuurdoppies.... Edit: en die brandweerkranen op de voorvorkpoten ben ik ook niet zo'n fan van
Mooi ding! Die remhendels moeten er wel ff af (powerranger dingen), en even orginele handvaten + stuurdoppies.... Edit: en die brandweerkranen op de voorvorkpoten ben ik ook niet zo'n fan van
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 12 June 2013 #859 Ja, de eigenaar heeft er te veel rooie dingetjes bijgedaan, maar het zadeltje is wel weer vet gedaan. Ook die helm En het niet stnd witte op de voorkant zou ik ook niet doen. edit/ sowieso geen ori Senna Edition...hij glimt (op deze foto :?)
Ja, de eigenaar heeft er te veel rooie dingetjes bijgedaan, maar het zadeltje is wel weer vet gedaan. Ook die helm En het niet stnd witte op de voorkant zou ik ook niet doen. edit/ sowieso geen ori Senna Edition...hij glimt (op deze foto :?)