This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Droom Motor #5

Het is een race motor met kenteken. Daar hoort dat niet op imo

Handvat verwarming doe je maar op je goldwing oid

Echt, wat is dit nou weer voor beredenering....

Het is gewoon een luxe optie. En aftermarket is het gewoon troep maar die fabrieksaf opties van BMW werken gewoon goed. En geloof me, dat als jij met 10 graden nog even lekker aan het branden bent, dan is het gewoon relaxed.

Jij hebt ook een "racemotor" welke verkracht is met klapvangers, beugels en "special-paint". Slaat toch net zo hard nergens op?!

IMO beetje te kortzichtig Maykel :7.
 
Zelfs in de laatste grotere BMW's (zoals 5-serie, 7-serie, X5/X6 etc.) heb je in de auto stuurverwarming. Ik had eerst ook zoiets van wtf moet je er mee. Maar het in de winter is het gewoon chill *D
 
Is juist zwaar chill, en bij BMW is die handvatverwarming juist mooi weg gebouwd en zie je geen lelijke draden lopen zoals je bij andere merken vaak wel het geval is.
 

Imo idd
 
Ik vind het ook niet echt een toevoeging...

Die aprilia is ook flink porno inderdaad. Ik hoop dat de nieuwe blade niet op de 2010/11 modellen gaat lijken, vind ik niet mooi...
 
Ach aardbeien hoor je ook niet in de winter te eten .. T zou mij echt super chill lijken als je met je bevroren poten op je bike zit..
 
Ik wil ook wel graag zo'n setje op me yamaha, weet zeker dat ik daar schik mee hebt morgen vroeg
Handen telekns op de uitlaat is ook niet alles!
 
Laten we het wat inspiratie voor mezelf noemen. Niet dat ik alles aan elke bike mooi vind ofzo...

[IR]http://r1engineering.com/sunshine-1.jpg[/IR]

[IR]http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2011/01/Shift-Tech-Carbon-Ducati-Streetfighter-8.jpg[/IR]

[IR]http://www.aluminum.nu/web/img/XB040107_a.jpg[/IR]

[IR]http://www.customfighters.com/wp-content/uploads/2010/01/bad_bikes_chocolate_streetfighter_03.JPG[/ir]

[ir]http://www.customfighters.com/newsletter/June/gregg1b.jpg[/ir]

[ir]http://www.motorcyclenews.com/upload/207640/images/TheHayabusaProject.JPG[/ir]

[ir]http://i239.photobucket.com/albums/ff55/rnoliver/CIMG0223.jpg[/ir]

[ir]http://www.customfighters.com/newsletter/June/gregg2b.jpg[/ir]

[ir]http://i48.tinypic.com/kag29x.jpg[/ir]

[ir]http://s2.bikewalls.com/pictures/Aprillia_FV2_1200_2008_01_1024x768.jpg[/ir]

[ir]http://img92.imageshack.us/img92/778/041220080371wc6.jpg[/ir]

[ir]http://i239.photobucket.com/albums/ff221/emiel10/GSXR/c500b2a4.jpg[/ir]

[ir]http://img16.imageshack.us/img16/9862/foto80w.jpg[/ir]

[ir]http://i265.photobucket.com/albums/ii219/spikesgixxer/Wraith_final1.jpg[/ir]

[ir]http://img19.imageshack.us/img19/7946/67438613.jpg[/ir]

[ir]http://www.streetfighters.cc/images/2009/DSC01405.jpg[/ir]
 
Het zou best kunnen dat hij daar de inspiratie vanaf gehaald heeft om de r1 zo om te bouwen.

@ Xander: Klopt, die slanke tank zorgt ervoor dat een slank (kort en smal) kontje in proportie er mooi bij past.

Helaas heeft mijn huidige motor niet een slanke tank, dus het is wat lastiger om er een mooi geheel van te maken.
 
Beide zijn inspiratie voor mijn 'volgende' fiets. Die oranje is zo simpel maar strak uitgevoerd, kont staat ook perfect in lijn.

Net als deze:
[ir]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/167230_1746533535450_1002145076_31995146_1044068_n.jpg[/ir]

Mss niet meer de origineelste streetfighter, op basis van een Slingshot, maar vind het wel mooi
 
Maar blijft wel nog de beste basis voor een streetfighter imo. Door de platte tank en het oliegekoelde blok.

[ir]http://www.streetfighters.cc/images/2009/DSC01405.jpg[/ir]

Dit is ook een leuk ding. Ook een oliegekoeld blok. 165 pk op 165 kilo. Dat zie je niet vaak dat de een streetfighter de 1 op 1 verhouding haalt.