WheeleX Well-Known Member 29 October 2010 #602 Heel mooi ding! Is op basis van een 900ss volgens mij..
SebastianE No Blade 1 November 2010 #605 is een over-trek laagje volgens mij, kijk eens naar dat bovenste ophangpunt daar zie je gewoon staal oid zitten.
is een over-trek laagje volgens mij, kijk eens naar dat bovenste ophangpunt daar zie je gewoon staal oid zitten.
Anne mannelijke versie 1 November 2010 #606 Kan ook dat er daar gewoon een busje in zit en dat de rest wel puur carbon is
Vinnie Well-Known Member 1 November 2010 #607 lijkt mee geen laagje.. het er der zie je ook wat weefsel verspringen.. die bussen zetten ze er in ter versteviging oid.. Kees had dit ook zo gedaan bij zijn carbonnen carterkap. bij elke schroefdraad een alu bus erin.
lijkt mee geen laagje.. het er der zie je ook wat weefsel verspringen.. die bussen zetten ze er in ter versteviging oid.. Kees had dit ook zo gedaan bij zijn carbonnen carterkap. bij elke schroefdraad een alu bus erin.
Björn` Yes, mother? 3 November 2010 #609 Iets te laag voor mijn smaak, maar die kleuren en details.. :W Die Diavel is ook 'uit' trouwens.
WheeleX Well-Known Member 9 November 2010 #614 Tinne said: monster 1100 blok lees ik. Click to expand... Ik bedoelde eigenlijk die van vorige pagina
Tinne said: monster 1100 blok lees ik. Click to expand... Ik bedoelde eigenlijk die van vorige pagina
Maykel 600RR 9 November 2010 #617 Ik zal ook maar niet verklappen in welke kleur mn velgen worden gecoat atm :+