remcol Well-Known Member 20 May 2009 #701 MajestiC. said: Iemand enig idee hoe de kleur heet? En word deze std geleverd in NL of alleen buitenland? En dit is een '06 toch? Click to expand... 07-08 volgens mij alleen import btw. iig in 2007 waren ze niet in oranje leverbaar kleur zal wel op de kawa site oid staan de 749 vind ik het allemaal net niet..
MajestiC. said: Iemand enig idee hoe de kleur heet? En word deze std geleverd in NL of alleen buitenland? En dit is een '06 toch? Click to expand... 07-08 volgens mij alleen import btw. iig in 2007 waren ze niet in oranje leverbaar kleur zal wel op de kawa site oid staan de 749 vind ik het allemaal net niet..
Jaspah Nu ook een GC slet.. 20 May 2009 #702 D.J said: Wat een vette 749 :W Click to expand... Het is gewoon een mat zwarte 758 met rode velgen (rode velgen zijn zelfs standaard geloof ik) Mooie foto, dat wel... speciaal ? hell no.
D.J said: Wat een vette 749 :W Click to expand... Het is gewoon een mat zwarte 758 met rode velgen (rode velgen zijn zelfs standaard geloof ik) Mooie foto, dat wel... speciaal ? hell no.
Björn` Yes, mother? 20 May 2009 #703 Foto weinig boeiend juist. DJ vind 't gewoon dikke kleuren combi zo, hij zegt niet dat 't zo speciaal is.
Foto weinig boeiend juist. DJ vind 't gewoon dikke kleuren combi zo, hij zegt niet dat 't zo speciaal is.
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 20 May 2009 #704 rode velgen zijn volgens mij niet stnd. Het is idd een vette 749...een Dark uitvoering :W Maar enkel rode velgen en rode kopp. en het ziet er erg fraai uit. Het had een Senna kunnen zijn.
rode velgen zijn volgens mij niet stnd. Het is idd een vette 749...een Dark uitvoering :W Maar enkel rode velgen en rode kopp. en het ziet er erg fraai uit. Het had een Senna kunnen zijn.
NeoGeniX Husqvarna SM450R 21 May 2009 #716 Denna said: Alleen die vorm in dat zadel :r Click to expand... Wat is daar lelijk aan, gewoon functioneel dat je niet naar achter vliegt als je het gas open draait.
Denna said: Alleen die vorm in dat zadel :r Click to expand... Wat is daar lelijk aan, gewoon functioneel dat je niet naar achter vliegt als je het gas open draait.
S SanderJ Well-Known Member 21 May 2009 #717 wat is dat voor een bakbeest bjorn? lijkt wel dat ding uit batman the dark knight
Denna Soes Bolkont 22 May 2009 #718 NeoGeniX said: Wat is daar lelijk aan, gewoon functioneel dat je niet naar achter vliegt als je het gas open draait. Click to expand... Ik vind het niet mooi, functioneel zal het zeker zijn .
NeoGeniX said: Wat is daar lelijk aan, gewoon functioneel dat je niet naar achter vliegt als je het gas open draait. Click to expand... Ik vind het niet mooi, functioneel zal het zeker zijn .
WheeleX Well-Known Member 22 May 2009 #720 Ik vind die desmo shop in het zwart veeel vetter dan de rode versie :W