Maar ga er toch niet eentje kopen want moet dan teveel rij plezier inleveren omdat je dan alleen maar bang bent om iets kapot te rijden aan je bike.
Kan wel zijn maar het is wel zo.nu al comment van het jaar 8P
Kan wel zijn maar het is wel zo.
M'n rij maatje gaat niet boven de 9000rpm als hij ow-01 bij heeft om slijtage en evt schade te voorkomen.
Onderdelen van zo'n zeldzame bike zijn gewoon weg niet aan te komen of onbetaalbaar.
Bike wordt alleen maar mee gereden om d'r zo af en toe op straat te hebben ipv alleen maar in de garage.
Over smaak valt natuurlijk te twisten en ik hou wel van old skool+ dat de ow-01 natuurlijk ook wel DE superbike was uit die jaren.
Klopt, slijt dan ook ja alleen boven de 9000rpm ga je echt op vol vemogen rijden.denk je dat het bij 6000 toeren niet slijt?
Ik kan je maatje wel volgen.Kan wel zijn maar het is wel zo.
M'n rij maatje gaat niet boven de 9000rpm als hij ow-01 bij heeft om slijtage en evt schade te voorkomen.
Onderdelen van zo'n zeldzame bike zijn gewoon weg niet aan te komen of onbetaalbaar.
Bike wordt alleen maar mee gereden om d'r zo af en toe op straat te hebben ipv alleen maar in de garage.
Over smaak valt natuurlijk te twisten en ik hou wel van old skool+ dat de ow-01 natuurlijk ook wel DE superbike was uit die jaren.
mooi ding.