dr70cc

Status
Not open for further replies.

yamaha getund

Well-Known Member
me setup

dr70cc
17.5mm carb
mhr200 vario
mhr delta clutch koppeling
sproeier 90
std filter maar begrenzer eruit
omega zwarte trekveertjes
3.5 gram rollen
rooie drukveer van malossi

een vraag zit ik zo goed bij me setup voor een dr 70cc

en een gianelli shot doet die het goed op een dr70cc geen ervaring mee op een gietijzer wel op een stage 6 racing en pro daar blaasde die goed op
 
Advertisement - register to remove this

Ik Denk persoonlijk dat je in rolletjes het eerder rond de 4g moet gaan zoeken en de rode drukveer is te sterk .. beter kan je een gele nemen.

En van uitlaten .. Bidalot S2, Giannelli Shot, Yasuni R, technigas rs70 deze pijpjes zullen allemaal zeer goed op jouw setup lopen .. en ik denk de shot nog het beste !
 
ik heb er nu al een bidalot onder zitten en een s2 ben ik niet zo weg van en en yasuni z is tog meer voor 50cc en een r voor 50 en 70cc laagtoerig maar een shot hb ik gehoord is een middeltoerige uitlaat en me cilinder wor binnenkort bewrkt door hj tuning dan word die tog ook middl toerig als ik ht gioed heb ?
 
dat ligt eraan hoe je hem laat tunen :)
een dr zal nooit echt hoogtoerig worden omdat het een gietijzer cilinder is..

een R of een Shot zullen het allebei goed doen :)
ook als hij getuned is.

of je moet meer toeren gaan draaien en hem laten tunen richting het toerengebied van een c16 ..
maarja :D dan heb je redelijk wat toeren en meer slijtage
 
ik heb er nu een c20 onder zitten en draait veel toeren nu maar denk dat me drukveer inderdaad te strak is dus die ga ik zeker vervangen voor een gele zijn dr wl goeie cilinders want ik heb steeds met aluminium gereden dat was wel chill konden genoeg toeren aan enzo maar gietijzer kunnen die dat ook is maar een straatscooter vandaar
 
een c20 kan ongeveer 14.000 toeren aan en deze cilinder 10.000 maximaal denk ik denk ik weet het bniet 100% maar wel in diue richting maar toen straks was het kei wazig hih trok 1 keer ofzo een autowheely ik weet dat die uitlaat niet goed is maar deze zat erondr toen ik hem kocht maar een shot hoeveel toeren kan die aan ongeveer
 
zie je ook het verschil tussen de toeren van de cilinder en de uitlaat :)
de c20 deed d8 ik rond de 13.3-4K zn werk..

daardoor zal die ook niet goed rijden :)

en typ eens MET LEESTEKENS dat leest wat makkelijker..

en shot zit rond de 11k ofzo...
weet ik niet zeker:)
 
kerel..
typ MET LEESTEKENS..
punten, comma's e.d.
dat leest een heeel stuk fijner :)

ideaal is het nooit :)
perfect ook niet..

maar het is een leuke uitlaat..
maar als je hem toch laat tunen, vraag je toch aan de tuner rond welk toerengebied de cilinder dan het beste zal presteren
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top