dr70cc

mikeys

yoo de manne
hallo ik weet dat hier al topics over bestaan maar alleen over de LC dr70 ik zou graag wat info willen over de dr70 AC! zijn deze betrouwbaar? en slijten ze niet rap? bedankt op voorhand!


ik zou verder nog wat info over deze setup willen! wat denken julie ervan?

dr70cc
bidalot s2 uitlaat
hebo luchtfilter
hebo verstelbaar koppeling
hebo vario
hebo krukas+ c4 lagers
hebo v-snaar
19mm dellortho
vervroegde onsteking



iedereen bedankt op voorhand
groetjes
 
Advertisement - register to remove this

Een DR70 is een prima cilinder. Het is vooral een leuk ding als je behoorlij kwat extra koppel wilt, en een iets hogere top.
Je setup is opzich prima, maar iets overdreven misschien. Een DR70 kan prima op je standaard krukas, standaard luchtfilter, 17,5mm carb en normale ontsteking.
 
Neem die DR70, pakt een Gianelli Shot uitlaat (als zal die S2 het ws. ook wel lekker doen), en een 17,5 carb, en je zou een werel dvan verschil moeten merken.
Eventueel nog een Hebo vario erbij, maar de rest is echt zonde van het geld.
 
ik denk dat het een zeer onbetrouwbare cilinder is , loopt direct vast om de hoek , gaat niet sneller dan 45...... 8P

als je de search gebruikt had en je zegt zelf al dat je topics hebt gelezen dan weet je ook wel op een DR goed is of niet....
100derden mensen hebben al gezegd dat het een goeie cilinde ris voor dat geld , en nu wil je nog een keer iedereen zijn mening horen ofzo?

snap niet dat je daar apart NOG en topic over maakt....
 
Er is niet veel verschil tussen een ac en een lc qua prestaties. Ik heb een lc dr-tje van revolution70. verdere setup is 21mm, metrakit SP uitlaat, hebo vario, dopler as met c4-tjes, ...
Ik ben er zeer tevreden over. Knalt lekker, veel koppel, veeeel toeren voor een giet!
 
BTW is het voor pia of mina?
pia dr-tjes zijn zeer snelle gietijzeren cilinders.
een vriend van me had een dr ac, c16, hebo vario, 24mm,...(pia)
knalde echt lekker.
 
melf #50 said:
ik denk dat het een zeer onbetrouwbare cilinder is , loopt direct vast om de hoek , gaat niet sneller dan 45...... 8P

als je de search gebruikt had en je zegt zelf al dat je topics hebt gelezen dan weet je ook wel op een DR goed is of niet....
100derden mensen hebben al gezegd dat het een goeie cilinde ris voor dat geld , en nu wil je nog een keer iedereen zijn mening horen ofzo?

snap niet dat je daar apart NOG en topic over maakt....
mijn exusses melf
 
Back
Top