dr70cc of 50 snel

g43t4n

Well-Known Member
yo, ik heb een yamaha bw en die rijdt nu ongv 65km/u. Varioring is eruit en er zit een gianelli extra chrome op. ik zou men scooter graag 75-80 km/h laten rijden. Weet iemand hoe ik zo goedkoop mogelijk aan die snelheid kom?
Ik had gedacht door een 50 snel te kopen maar is er geen andere oplossing?
greetz
 
Advertisement - register to remove this

Dat is niet zo moeilijk, in de flens, het gedeelte dat je aansluit op de cilinder, zit een pijpje met een behoorlijke vernauwing. Deze is vastgelast met 2/3 puntjes die je even kapot moet slaan/slijpen zodat je het buisje eruit kan halen. Dit scheelt behoorlijk ja. ;)

Vergeet niet je scooter daarna weer af te stellen, een grotere sproeier is gewenst als dat nog niet gebeurd is.
 
Dat is niet zo moeilijk, in de flens, het gedeelte dat je aansluit op de cilinder, zit een pijpje met een behoorlijke vernauwing. Deze is vastgelast met 2/3 puntjes die je even kapot moet slaan/slijpen zodat je het buisje eruit kan halen. Dit scheelt behoorlijk ja. ;)

Vergeet niet je scooter daarna weer af te stellen, een grotere sproeier is gewenst als dat nog niet gebeurd is.

nja, volgens een vriend van me moet je dit dan wel voelen in de bocht met je vinger en er is helemaal geen vernauwing...
 
Back
Top