Dr70 op mn aprilia sr www

TerrorNijntje

Well-Known Member
Hallo,

Ik ben van plan een dr70 te nemen, is het dan handiger om met std uitlaat te rijden of met mn leovince zx (Nee ik ga niet meer investeren in een nieuwe uitlaat.) Ook wil ik een 17,5mm carb. Nu heeft een maat van mij zo'n carb liggen, alleen zonder choke, welke ik wel nodig heb in de winter , anders is mijn aprillia sr www gewoon slecht te starten. Welke 17,5mm carb MET choke is dan het best?

Owja nu kan ik ook nog die getunede dr70 kopen, maar is dat het verschil het waard of niet? Ik hoef niet perse harder te lopen, maar ik denk zelf dat een netjes afgewerkte cilinder beter, omdat er dan geen scherpe randjes etc meer opzit.

Thx.
 
Advertisement - register to remove this

Heb hetzelfde probleem ,laat de leovince er zoiezo onder en koop dan de maand daarna gianelly shot of yasuni r iets in die richting ,maar het ga me er vooral ff om of ie het uberhaupt wel gaat doen met die leovince:p voor die korte tijd dat die er dan wel opzit.

Grtz,


En wat betreft jou carb, tja ik heb er niet zo veel verstand van maar ik zou zeggen dell'orto 17,5
 
ik zou de std uitlaat gebruiken icm een DR70 , gewoon ontuned.

dat afwerken is BS imo btw..

de cilinder slijt echt niet meer of minder hoor..

je moet gewoon een Dell'orto PHBN LS hebben, dit is het juiste type voor een WWW.

ZX zal overigens ook niet verkeerd lopen hoor.
 
ik zou de std uitlaat gebruiken icm een DR70 , gewoon ontuned.

dat afwerken is BS imo btw..

de cilinder slijt echt niet meer of minder hoor..

je moet gewoon een Dell'orto PHBN LS hebben, dit is het juiste type voor een WWW.

ZX zal overigens ook niet verkeerd lopen hoor.

Top dan kan ik in ieder geval nog ff dat ene maandje door met die leovince!
 
Volgens mij past de 12mm choke gewoon in een 17,5mm carb.

Als iemand dat kan bevestigen , zou dat heel mooi zijn want dat betekend dan dat ik met een 17,5mm carb waar geen choke op zit toch een handchoke heb omdat deze al standaard op me scoot zit.

Maar ik ga denk ik niet meer investeren in een nieuwe uitlaat, heb me laten vertellen dat een ZX het gewoon leuk moet doen. Moet er ook elke dag mee naar school dus hoef niet 100 te lopen ofzo. Gaat mij erom dat ik gewoon een stapje verder ga dan een 50cc.
 
Ik heb zelf ook een SR WWW met een DR70. Ik raad je aan met std. uitlaat te rijden! Dat gaat hard zat met een goeie afstelling heb je soms zelfs je voorwiel in de lucht terwijl je dat niet eens probeerder/wilde ;).

Het geluid is iets zwaarder, maar de meeste agenten zullen het verschil niet horen. Met je zx zal het duidelijk zijn dat je opgevoerd ben, maar met je std. uitlaat dus niet!
 
Ok nou ja misschien dat het dan wel std wordt, maar dat ding is zo lelijk en verroest xD. Maar mn ZX is weer zo'n geknetter en zal qua snelheid nix uitmaken met een dr70 denk ik.

Moeilijk dit, krijg ook alleen maar verschillende meningen te horen.

Btw, hoe hard loopt jouw scooter RobinL?
 
dat zit er std al op 8P

Op die van een Beta ark dus niet, daar zit een elek. choke op. Dus ligt er meer aan welke type 17,5mm je neemt. Dus inpreciepe zou je kunnen kiezen. Ik vind een Elek. choke zelf toch wel fijner. Elke ochtend de choke handmatig open zetten is ook niet echt een lolletje als je net slaperig uit je bed naar je werk gaat (heb je net je handschoenen aan en krijg je de choke niet los en moeten de handschoenen weer uit, gewoon irritant). Terwijl een Elek. choke het gelukkig allemaal zelf regeld.
 
Back
Top