Dr70 of mhr50?

Status
Not open for further replies.

Sr street Luc

Vieze poater!
Hey,

Mijn setup nu is: Dr70, malossi overrange en yasuni R. Dit rijd wel lkkr, maar wil eigelijk tog net iets harder..

Nu heb ik voor mun verjaardag een malossi mhr50 gekregen van een vriend(thx luuk:D).

Maar dit is dus alleen de cilinder, zonder kop, zuiger pakkingen etc..

Nu is mijn vraag; Is het het waard om alle spullen voor deze cilinder te halen, en gaat/trekt hij hier dan ook echt harder door met mijn setup?


Thx,
Luc
 
Advertisement - register to remove this

is het een de mhr 50 TEAM ? of gewoon de sport?
dus alu of gietijzer..

als het alu is dan is het een brute cilinder :)
waar een R niet echt op zal werken.
dit is een toerenbeukende cilinder!
of je daarmee rond wil rijde is aan jou

is het de gietijzer versie dan lkkr DR blijven rijden en geen onderdelen halen.
 
Je hebt 2 50cc's in Alu he..

gewoon MHR en de Team.

De gewone blaast ook ckers wel hard, ik had het wel gedaan..
Dan nog es ff een ander uitlaatje er op en vlamme :W (als het dus idd die Alu cilinder is.)
 
Mhr50 is altijd alu toch?

ik heb beide cilinders gehad. Tja mhr50 maakt wel lekker herrie enzo, en t gaat ook wel hard. Maar een dr70 is echt veel lekkerder voor op straat, hij slijt een stuk minder en het koppel is gewoon een stuk beter.

En watvoor carb rijd je mee? 17,5 rijd nou niet echt boeiend met een mhr50, i.t.t een dr70 die al prima rijd met een 17,5.
 
mja , ten eerste , wat voor scooter precies?

ten tweede , over de cilinder , een 50cc zal over het algemeen minder snel trekken dan een 70cc.

een MHR50 op zichzelfs stelt niks voor , alleen met de juiste onderdelen zal het behoorlijk lopen ,en dat zijn er een heleboel. een 70cc als DR70 geeft veel koppel af op lage toerentallen , wat je dus op straat wilt , een 50cc zal veel meer toeren moeten draaien in verhouding om echt vermogen af te geven , maar zoals ik al zei met de juiste setup.

het is namelijk niet alleen de cilinder , maar de setup er omheen die het spul goed laat lopen, een mhr 50 met een yasuni R zal weinig anders lopen dan een std cilinder , al met al wel iets beter maar niet om naar huis over te schrijven..

en om echt vermogen te krijgen moet je al denken aan tuning..

gewoon DR70 houden...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top