gl-paints zip Well-Known Member 28 February 2007 #1 ik wil een andere uitlaat proberen maar ik zit te denken aan dpr xsh maar werk die ook op iedere cilinder rij met speed 7 poorter hun hebben hun eigen specificatie op hun cilinder wie kan mij helpen?????????????
ik wil een andere uitlaat proberen maar ik zit te denken aan dpr xsh maar werk die ook op iedere cilinder rij met speed 7 poorter hun hebben hun eigen specificatie op hun cilinder wie kan mij helpen?????????????
Jaspah Nu ook een GC slet.. 28 February 2007 #3 Ja, werkt. Of het beter loopt dan je malossi pijp kan niemand je van te voren vertellen. Upvote 0 Downvote
gl-paints zip Well-Known Member 28 February 2007 #4 gl-paints zip Jaspah said: Ja, werkt. Of het beter loopt dan je malossi pijp kan niemand je van te voren vertellen. Click to expand... ja ik vind het zonde van me geld als het niet werk want als ik er dan weer zoveel tijd insteek en het leverd niks op is zonde Upvote 0 Downvote
gl-paints zip Jaspah said: Ja, werkt. Of het beter loopt dan je malossi pijp kan niemand je van te voren vertellen. Click to expand... ja ik vind het zonde van me geld als het niet werk want als ik er dan weer zoveel tijd insteek en het leverd niks op is zonde
Jaspah Nu ook een GC slet.. 28 February 2007 #5 Dan moet je opzoek naar iemand die bereid is om jou zijn uitlaat uit te lenen zodat je hem eens kan testen. Zoals ik al zei, kan niemand je van te voren vertellen of deze uitlaat beter gaat lopen of niet... vragen naar meningen/ervaringen heeft dus geen nut. Upvote 0 Downvote
Dan moet je opzoek naar iemand die bereid is om jou zijn uitlaat uit te lenen zodat je hem eens kan testen. Zoals ik al zei, kan niemand je van te voren vertellen of deze uitlaat beter gaat lopen of niet... vragen naar meningen/ervaringen heeft dus geen nut.
gl-paints zip Well-Known Member 28 February 2007 #6 okee ja daar had ik zelf ook wel op kunnen komen maar bedankt voor de informatie laters Upvote 0 Downvote