DPR pijpen

Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Maar jij had toch een pijp laten berekenen niels of niet ??
Die aangepaste c20 zal wel een "productie model" zijn ofso en die zullen ze wel op voorraad hebben en dan duurt het niet lang voordat je um binnen hebt :)

Zo "productiemodel" , wat kost dat ongeveer (demper, flens en ophanging inc. ) En waar is ie ongeveer voor gemaakt?
 
Originally posted by XTS-crew
Trouwens leuk om te weten.. ophanging voor veer bij een DPR is gemaakt van een omgebogen spijker!!!! 8P

Dat zal wel een kram geweest zijn, denk je ook niet 8P doe ik ook altijd..... lekker makkelijk
 
Ik heb via via een DPR pijp geregeld voor mijn Evo50 IS-tuned, deze pijp wordt speciaal gemaakt voor de scooterrace en is gewoon een productiemodel. (Krijg m vandeweek in mijn bezit.)

Ook is er een 70cc pijp van DPR, dit is een replica van de team2003 maar dan nog geoptimaliseerd. Deze pijp is voor de malossi 70cc cup gemaakt.

Verder kan je bij DPR ook gewoon een pijp naar je eigen specs laten maken.
 
Mja ze hebben gewoon standaar modellen, maar tis geen productie pijp.

Heeft niemand bank resultaten van 1 van de DPR pijpen hierzo genoemt? :)
 
Originally posted by Johann0r
Ik heb het aangepaste c20 model vandaag besteld. Ze zeiden dat ik hem woensdag thuis moest hebben liggen, verzonden onder rembours.
Wat ik toch een goede snelle service vind :)

dat zeggen ze vaak... ik ben benieuwd of dat zo is..

ik wacht ondertussen al meer dan 6 maanden op een Runner180 uitlaat die ook een week na bestelling klaar zou zijn
 
Originally posted by Johann0r
Mja ze hebben gewoon standaar modellen, maar tis geen productie pijp.

Heeft niemand bank resultaten van 1 van de DPR pijpen hierzo genoemt? :)
Mijn 1ste DPR was een aangepast model van de team2k die zeker beter moest zijn. Resultaat was dat de scoot zo'n 1000 toeren meer moest draaien en daarbij een pk'tje inleverde. Ik had toen geen zin om de cilinder drastisch te gaan aanpassen, dus heb em weer weggedaan.

nrg_uitlaat02.jpg


Daarna zelf iets laten maken. Die deed het op mijn eigen cilinder ietsjes beter dan de team2k.

nrg_lelystad07.jpg


En de bijbehorende grafiek. Geblokkeerd gemeten bij Tino.
nrg_grafiek_tino_uitlaten.jpg

Grafiekje doet het nu wel. Iets meer vermogen bij iets minder toeren, dus automatisch ook iets meer koppel.
 
k heb zelf nou sinds een weekje die team 2004 replica, maar nog niet getest. Ik heb hem gekocht van een jongen die ze grootschalig inkoopt, per 15/20 oid. Hij is zelf naar Piet Pijp toegeweest en met eigen ogen gezien dat de Piaggio Replica net zo goed presteert als origineel. Bovendien scoorde de mina versie op de bank zo'n 1,5 PK!!! hoger dan een IS-uitlaat.....
 
Originally posted by ust power
k heb zelf nou sinds een weekje die team 2004 replica, maar nog niet getest. Ik heb hem gekocht van een jongen die ze grootschalig inkoopt, per 15/20 oid. Hij is zelf naar Piet Pijp toegeweest en met eigen ogen gezien dat de Piaggio Replica net zo goed presteert als origineel. Bovendien scoorde de mina versie op de bank zo'n 1,5 PK!!! hoger dan een IS-uitlaat.....
Sorry dat ik het zeg UST power, maar je bewijst jezelf wel weer.
Elke uitlaat zal op een ander blok anders presteren dus wat jij zegt hebben we eigenlijk niks aan totdat je de exacte setup verteld, wat eraan getuned is, enz..
Verder deed de pia DPR het bij mij dus helemaal niet zo goed als dat DPR beweerde. Dat een kopie van een uitlaat hetzelfde presteert als het origineel lijkt me niet meer dan logisch.
 
De is-pijp is helemaal niet op de bank geweest bij Piet, dus een onzinverhaal.

Er loopt een jongen rond die zegt IS-pijpen te kunnen kopen bij Piet, wat dus niet waar is. Daar is wat van gezegd en nu wordt er dus maar beweert dat de pijp die hij wel kan verkopen beter is dan de is-pijp!

Dus nog even voor de duidelijkheid: DE IS/EGT UITLAAT IS NIET GETEST DOOR PIET EN WORDT OOK NIET GELEVERD AAN ANDERE MENSEN DAN MIJZELF!
 
Back
Top