Robert
Superrrjoden!
Originally posted by Big B NRG
Een uitlaat zonder bocht 8P ?
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt...
Hij bedoelt dat er geen knik in de bocht van een TEAM 2000 zit
Originally posted by Big B NRG
Een uitlaat zonder bocht 8P ?
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt...
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Maar jij had toch een pijp laten berekenen niels of niet ??
Die aangepaste c20 zal wel een "productie model" zijn ofso en die zullen ze wel op voorraad hebben en dan duurt het niet lang voordat je um binnen hebt
Originally posted by XTS-crew
Trouwens leuk om te weten.. ophanging voor veer bij een DPR is gemaakt van een omgebogen spijker!!!! 8P
Originally posted by Johann0r
Ik heb het aangepaste c20 model vandaag besteld. Ze zeiden dat ik hem woensdag thuis moest hebben liggen, verzonden onder rembours.
Wat ik toch een goede snelle service vind
Mijn 1ste DPR was een aangepast model van de team2k die zeker beter moest zijn. Resultaat was dat de scoot zo'n 1000 toeren meer moest draaien en daarbij een pk'tje inleverde. Ik had toen geen zin om de cilinder drastisch te gaan aanpassen, dus heb em weer weggedaan.Originally posted by Johann0r
Mja ze hebben gewoon standaar modellen, maar tis geen productie pijp.
Heeft niemand bank resultaten van 1 van de DPR pijpen hierzo genoemt?
Sorry dat ik het zeg UST power, maar je bewijst jezelf wel weer.Originally posted by ust power
k heb zelf nou sinds een weekje die team 2004 replica, maar nog niet getest. Ik heb hem gekocht van een jongen die ze grootschalig inkoopt, per 15/20 oid. Hij is zelf naar Piet Pijp toegeweest en met eigen ogen gezien dat de Piaggio Replica net zo goed presteert als origineel. Bovendien scoorde de mina versie op de bank zo'n 1,5 PK!!! hoger dan een IS-uitlaat.....