Ik verkoop zo'n 4 DPR uitlaten per week, en kan wel zeggen dat het geen dpr c21/30 is! Een dpr HR2 bestaat wel, heb er zelf echter nog nooit eentje in handen gehad, dus kan niet zeggen of dit een hr2 dpr is.
Het is volgensmij ook geen TEAM dpr. Dus een hr2 zou best kunnen.. Dit durf ik alleen niet met zekerheid te zeggen.
Dit is team model, lijkt veel op de mijne maar deze is klein beetje anders
waar hebben jullie het in godsnaam over? :X
Dit is gewoon een dpr. Simpel.
Misschien dat ie presteerd als een hr1 of 2 of team 99 of 2000 of c30 of nrx.
Lekker boeiend.
Hij lijkt niet eens op een team , hr , of wat dan ook.
Gooi m op de bank , test m , en je weet wat deze pijp doet op jou verdere setup.
Meer hoef je niet te weten.
pffff we hebben het erover van welke uitlaat hij nagemaakt is dus welke specificaties.. dat moet je tog wel snappen denk ik :|
Doe aub niet zo "dom".
Als jij met een hr2 naar piet van dpr gaat , en je zegt : piet , maak deze pijp eens ff na... Dan is het onmogelijk voor hem of iemand anders een perfecte replica te maken.
Sowieso al omdat piet met compleet andere matterialen werkt die heel anders uitzetten bij warmte dan fabrieks pijpen.
Dus dan heb je waarschijnlijk wel een leuke pijp maar het is dan al geen 100% goede replica meer.
Laat je een team , c20 ,of wat dan ook replica maken , is het precies het zelfde liedje.
Sowieso liggen die fabrieks pijpen kwa prestaties al redelijk dicht bij elkaar met een compleet ander uiterlijk.
Dan kan je lomp doen en zeggen dat ie op een hr2 lijkt of op een team pijp en ervanuit gaan dat ie ook zo presteerd , maar dat is gewoon lomp/ondeskundig imo.
ben je nou egt achterlijk of lijkt dat zo?