DPR Hebo Racing II of DPR Team uitlaat?

Status
Not open for further replies.

evo aeroxxx

Well-Known Member
Ik heb een tijdje gelede de volgende uitlaat gekocht hier op 't forum, die jongen zij dat het een DPR Hebo Racing II uitlaat is maar ik kan nergens een DPR Hebo Racing II uitlaat vinden op internet, ook heb ik van een paar mense te horen gekregen dat het een DPR Team uitlaat is. Nu is mijn vraag wat is het? (De bocht lijkt wel anders dan die van de Team uitvoering want daar zit een btje een knik in en bij deze niet maar voor de rest lijkt hij er wel erg veel op.)

http://i19.tinypic.com/4csao8z.jpg

http://i19.tinypic.com/4d4wgat.jpg

khoor t graag

Tim

Advertisement - register to remove this

Ik verkoop zo'n X DPR uitlaten per week, en kan wel zeggen dat het geen dpr c21/30 is! Een dpr HR2 bestaat wel, heb er zelf echter nog nooit eentje in handen gehad, dus kan niet zeggen of dit een hr2 dpr is.

Het is volgensmij ook geen TEAM dpr. Dus een hr2 zou best kunnen.. Dit durf ik alleen niet met zekerheid te zeggen.

Last edited:
Ik verkoop zo'n 4 DPR uitlaten per week, en kan wel zeggen dat het geen dpr c21/30 is! Een dpr HR2 bestaat wel, heb er zelf echter nog nooit eentje in handen gehad, dus kan niet zeggen of dit een hr2 dpr is.

Het is volgensmij ook geen TEAM dpr. Dus een hr2 zou best kunnen.. Dit durf ik alleen niet met zekerheid te zeggen.

ik verkoop ook regelmatig dprs,maar de hebo racing is volgens mij toch wel anders zover ik weet.

ikzelf heb een dpr hr4 in bezit gehad, en deze was praktisch hetzelfde.

zoals ook bij de echte hr's was de mijne (hr4) iets langer als degeen die jij post, maar verder oogt hij hetzelfde.

zou dus goed kunnen dat dit gewoon een dpr hr2 is.

test m en noem t een 'dpr Tim' ;) heb je dr gelijk een naam voor een (mogelijk) lekker presterende uitlaat!

nog ff vraagje @ ThunerRacing en BojT jullie zeggen vaak DPR's te verkopen waar kopen jullie die dan? Weten jullie misschien of ik het bedrijf dat ze maakt kan berijken ofso?

alvast bedankt!

waar hebben jullie het in godsnaam over? :X

Dit is gewoon een dpr. Simpel.
Misschien dat ie presteerd als een hr1 of 2 of team 99 of 2000 of c30 of nrx.
Lekker boeiend.
Hij lijkt niet eens op een team , hr , of wat dan ook.

Gooi m op de bank , test m , en je weet wat deze pijp doet op jou verdere setup.

Meer hoef je niet te weten.

waar hebben jullie het in godsnaam over? :X

Dit is gewoon een dpr. Simpel.
Misschien dat ie presteerd als een hr1 of 2 of team 99 of 2000 of c30 of nrx.
Lekker boeiend.
Hij lijkt niet eens op een team , hr , of wat dan ook.

Gooi m op de bank , test m , en je weet wat deze pijp doet op jou verdere setup.

Meer hoef je niet te weten.

pffff we hebben het erover van welke uitlaat hij nagemaakt is dus welke specificaties.. dat moet je tog wel snappen denk ik :|

pffff we hebben het erover van welke uitlaat hij nagemaakt is dus welke specificaties.. dat moet je tog wel snappen denk ik :|

Doe aub niet zo "dom".
Als jij met een hr2 naar piet van dpr gaat , en je zegt : piet , maak deze pijp eens ff na... Dan is het onmogelijk voor hem of iemand anders een perfecte replica te maken.
Sowieso al omdat piet met compleet andere matterialen werkt die heel anders uitzetten bij warmte dan fabrieks pijpen.
Dus dan heb je waarschijnlijk wel een leuke pijp maar het is dan al geen 100% goede replica meer.

Laat je een team , c20 ,of wat dan ook replica maken , is het precies het zelfde liedje.
Sowieso liggen die fabrieks pijpen kwa prestaties al redelijk dicht bij elkaar met een compleet ander uiterlijk.

Dan kan je lomp doen en zeggen dat ie op een hr2 lijkt of op een team pijp en ervanuit gaan dat ie ook zo presteerd , maar dat is gewoon lomp/ondeskundig imo.

Doe aub niet zo "dom".
Als jij met een hr2 naar piet van dpr gaat , en je zegt : piet , maak deze pijp eens ff na... Dan is het onmogelijk voor hem of iemand anders een perfecte replica te maken.
Sowieso al omdat piet met compleet andere matterialen werkt die heel anders uitzetten bij warmte dan fabrieks pijpen.
Dus dan heb je waarschijnlijk wel een leuke pijp maar het is dan al geen 100% goede replica meer.

Laat je een team , c20 ,of wat dan ook replica maken , is het precies het zelfde liedje.
Sowieso liggen die fabrieks pijpen kwa prestaties al redelijk dicht bij elkaar met een compleet ander uiterlijk.

Dan kan je lomp doen en zeggen dat ie op een hr2 lijkt of op een team pijp en ervanuit gaan dat ie ook zo presteerd , maar dat is gewoon lomp/ondeskundig imo.

ben je nou egt achterlijk of lijkt dat zo? ik heb et tog ook over waar hij van nagemaakt is?? en een namaak is nooit 100% hetzelfde he sorry hoor maar had tog wel een slimmere reactie van je verwacht.

Status
Not open for further replies.