Dopler uitlaat

kelxtuner

Dna Bokser
Weet iemand bij welke toeren of voor wat voor cilinders de dopler uitlaat geschikt is? (@ Dna -> Piaggio )


ik zat namelijk te denken aan dus:
Doppler uitlaat,
Race Vario,Koppeling, v-snaar en wingbell.

misschien later nog een lichte 70cc, 19mm carb + membraam.

maar voorlopig dus nog op een standaard cilinder..
iemand ervaring dus met die uitlaat?
 
Advertisement - register to remove this

Ja ga ff searchen naar iets wat bijna niet te vinden is |(

Die Doppler is een redelijk onderschatte pijp, zowat niemand heeft hem maar hij is echt goed. Kan zich makkelijk meten met Yasuni R / For Race / Nardo (mina). Hij ziet er mooi uit en is niet zo duur.

Probleempje is alleen dat hij standaard is voorzien van een E-Pass en dus zal je eerst de twee begrenzers eraf moeten slopen.
Nog groter probleempje is dat de 3 bouten van de demper zitten vastgelast :# Als je wol op is moet je de moeren los slijpen.

Haalt ruim 9000rpm op je 50cctje en ziet liever een veel snellere cylinder, 70 of 50...
 
Originally posted by Aidix
Ja ga ff searchen naar iets wat bijna niet te vinden is |(

Die Doppler is een redelijk onderschatte pijp, zowat niemand heeft hem maar hij is echt goed. Kan zich makkelijk meten met Yasuni R / For Race / Nardo (mina). Hij ziet er mooi uit en is niet zo duur.

Probleempje is alleen dat hij standaard is voorzien van een E-Pass en dus zal je eerst de twee begrenzers eraf moeten slopen.
Nog groter probleempje is dat de 3 bouten van de demper zitten vastgelast :# Als je wol op is moet je de moeren los slijpen.

Haalt ruim 9000rpm op je 50cctje en ziet liever een veel snellere cylinder, 70 of 50...


Waar kan je die 2 begrenzers vinden en wat zou ongeveer je top/trekkracht er mee zijn op een dna..?
(harder als ninja twinner?)
 
Er zit een prop bij de flens die moet je eraf slijpen oid.
En er zit een 'ding' voor de tuut van de demper, zelfde verhaal.

Als je een ninja twinner bekijkt dan zie je meteen dat er iets niet klopt. Een Twinner valt wat mij betreft dan ook niet onder "uitlaat" maar onder oud ijzer. Zo'n ding werkt 'toevallig' goed op je 50cc standaardcyl maar meer ook niet.
 
Vandaag Doppler race uitlaatje dus gehaald, me scooter kwam terug van een service beurt en toen kreeg ik te horen dat er ook al een race koppeling + vario in zat en wing bell.. op zich wel leuk alleen ik weet niet wat voor :(

en weet iemand wat voor soort afstelling ik dan nodig heb?
misschien bijna hetzelfde als ninja uitlaat?
 
Back
Top