This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

doortrekken is kut!

de rolletjes zijn echt niet veel te zwaar, hij maakt nu al super veel toeren tot de 30, en de mal 70cc giet is niet bepaald een toerenmonster!!Ik zou wel eens 5,5 gram straks proberen. Hoe kan ik die MK uitlaat minder lawaai laten maken, de dealer zij dat het MISSCHIEN zoe helpen als ik de dempingmatriaal kocht die eigenlijk voor de demping van een moteruitlaat is bedoeld, zou dat helpen??
 
tot de 30 zal het wel gewoon je koppeling zijn die slipt en als je net weg rijd maakt het gewicht van je rolletjes niet zo veel uit hoor.....denk dat het gewoon veel te zware rolletjes zijn.....weet het bijna wel zeker.....probeer eens een stuk lichter!
 
AARZ!! Een vriend van me rijdt ook met een mal. giet. 70. Alleen hij heeft een 21 erop. En reed ook met mk uitlaat. HIj had 4,7 gram rollers...en hij had een plini vario en een originele kop. En die trok wel door
probeer gewoon de rollers..wat zou het anders kunnen zijn?
 
Eindelijk iemand met stijl..hij rijdt op een malaguti Phantom AC. JUST LIKE ME!! Kewl...wat voor kleur heb je? Waarschijnlijk een rooie...
Heb je foto's?

Keb overigens een nieuwe setup, nadat ik mn polini cilinder kapot had gereden.

Malaguti Phantom AC 70ccdr ehmz..for sjees uitlaat, polini vario ennuh, een 17,5 del. Goed voor een top van 100km/u op de auto teller. Kewl toch?
 

Dump die Polini vario.
 
Is de vsnaar misschien kut/versleten. Heb laatst nog iemand gehoord die van z'n dipje(met zijn scooter dus) af was na een nieuwe snaar.

 
ik heb ook een probleem met door trekken. Ik trek gewoon eerst tot de 60 gewoon goed. Als ik bijvoorbeeld langs een fietser
een min rij om bij te praten +- 15/20 km per uur en ik wil dan weg trekken dan maakt ie echt een geluid dat hij heel hard moet trekken om weg te komen. dan op een gegeven moment trekt hij weer een beetje en bouwt ie de snelheid weer op. hoe is dit op te lossen. ??
 
Hmm het gaat niet over een WC, tegenvaller...

Gaaf een Phantom Ac? Check mijn site :0 spam..

Ik heb filmpjes van een Phaton AC met Evo70, ForRace, Polini krukas, 22 DO, Polini Vario etc. , Hebo koppeling

En die dan ff vet voorbij komt blazen, als ik ze goed op me comp heb, zal ik je ff waarshcuwen! Zijn echt zieke filmpjes trouwens die ik pas heb geschoten
Gozer met een golf 2 die helemaal leip gaat doen: stuur omgooien met 60 km/h , ennuh, vriend van me (die ook de eigneaar van die phantom ac is) en ik in zijn MR2, effe blazen... Hihaaaa!! Maarja komt binnenkort online!

Is alleen nog niet gelukt goed op de comp te zetten


SvR
 
He Hugo, mijn phantom is nachtblauw, niet rood. Enne wat heb jij voor een afstellingen(sproeier, rolletjes, enz)?? Ik moet nog eens foto's maken, ik heb mijn uitlaat nu zwart gespoten. En nog effe een vraag: hoe kan ik die mk uitlaat minder geluid laten maken???
 
Ehmz, een mk die minder geluid moet maken? Alle mk's maken herrie. Koop gewoon een andere demper, dan ben je er vanaf. Met ander demperwol zal het niks schelen hoor. Ennuh mijn afstelling is niet zo boeiend...waarom wil je dat weten? JA DE POLINI VARIO GAAT WEG!! Misschien dat iemand hem wil ruilen tegen zn mulitivar


[This message has been edited by Hugo (edited 07 July 2001).]
 
Hier nog een foto van hoe hij er een tijdje terug uitzag. Nu zitter er aan de zeikant nummers op #3
Ennuh, de geblokte vlag is eraf (iedereen bij ons in het dorp heeft zon soort vlag, dus wilde ik het niet
) Ennuh uitlaatje ziet er stukken beter uit..dat was het geloof ik

 
Ik heb een phantom ac met 70cc mal .giet, 17.5 DO (92 spr. en prop uit de luchtfilter), mal. membraamplaatjes, polini vario(6,5 gram rolletjes)+ airspeed+ polini v-snaar, mk-uitlaat , gele (20%) drukveer van mal. en nu komt mijn probleem: hij trekt super op, je kan zo een wheelie maken enzo maar na de 30 valt hij ongelofelijk terug(en nee mijn sproeier is niet te klein!!!) dus na de 30 lijkt het net een vespa zoweinig toeren maakt ie en zo duurt het super lang voordat ik op mijn top ben. Waaraan kan het liggen, moet ik eens ligtere rolletjes proberen ofzo?

thxxx
 
ik heb lichtere rollen geprobeerd, dit werkte dus niet hij draaide dik overtoeren. dus heb ik de orginele vario er weer opgezet, 4,5 gram rollers. moeten eigenlijk wat lichter, ik ga eens vier gram kopen bij de dealer.
 
ik had 5,5 gram geprobeerd, reed voor de flikker niet. De orginele vario trekt nog slechter en kan de toeren niet echt aan!! dus toch maar die polini met 6,5 gram rollers