Doorrijden nadat je op de rollerbank bent geweest

TresurP

SR Tres
STEL:
ik ben op de rollerbank ben geweest en ik heb bijvoorbeeld 1,7 KW ofzo, krijg boete blablabla. Mag je dan gewoon weer doorrijden? Of wordt je dan meteen weer aangehouden om nog een keertje te banken?

Advertisement - register to remove this

En dan pakken ze je nog n keer, en dan is t dag scooter.
Dat is dan iig hier, in Spijkenisse. Overkomen de meeste n00bs hier

bij een muldergedraging is het dus echt NIET dag scooter.
en ook geen onderdelen eraf
vaak zullen ze je als advies geven om te gaan lopen.
en als je weer gaat rijden mogen ze je weer op de rollenbank zetten.

Bij mij zeiden ze: Je moet nu naar huis lopen, ziet de motoragent je weer reiden, dan moet je weer op de bank en krijg je weer een boete.

Mar d'r was toch zowiets dat je niet meer boete's binnen zoveel tijd kon krijgen?

Waarom ben je een n00b als je een eindje verder weer verder rijdt? ik liep afgelope week ook gewoon de straat uit en reed toen weer verder hor...

ze mogen je zo vaak op de rollenbank achtermekaar zetten als ze willen, als ze je zien rijden. loop je de straat uit, ga je weer rijden, kom je minuut later motorwout tegen mag die je er meteen weer opzetten.
wat boete's betreft, is het wel zo dat je maar 3 boete's per keer mag krijgen.

bij sommige mag je gewoon doorrijden en bij andere moet je gaan lopen, ik moest toen ik 1,2 kw had lopen, en toen ik dik 2 kw had mocht ik gewoon doorrijden, dus het ligt een beetje aan de agent denk ik

mja over dat rijden achter de hoek.

Agenten zijn ook niet dom en ik ken al een paar gevallen van kereltjes die vet op hun bek (bij wijze van spreken) gegaan zijn omdat ze stoer achter de hoek terug wilde gaan rijden...

Hier mag je gerust doorrijden.. Maar kom je een andere agent tegen.. (waardoor je nog niet bent bekeurd) mag je nog een x op de roller...

Hier was het zo nadat een vriend op de rollerbank was gegaan en 1,7KW had, vroeg ie waar hij woonde, was best ver van de rollerbank vandaan, dus mocht hij erheen rijden mits ie zich aan de verkeerregels hield natuurlijk, en als hij nog een keer aangehouden zou worden gewoon de boete laten zien..
Verschilt dus gewoon.

idd jah..van de ene wout moet je lopen en de ander zegt rij maar gewoon door.. duz meeningen verschillen van de politie:):D

(ik mocht gewoon door rijden na de roller duzz:P )

officieel mag het natuurlijk niet... je krijgt een boete omdat je met een gevaarlijk voertuig (te snel) op de weg rijdt, dat mag niet, dus mag het ook niet als je al een boete hebt gehad...

hier mag je gewoon doorrijden.. en boven de 2kw = inleveren.. krijg je hem later weer terug.
Pakken ze je nog een keer daarna met 2kw mag je je veranwoorden voor justitie.
Wegrijden + gevaarlijk rijgedrag + veel te hard op rollers is direct naar justitie

officieel mag het niet neej....
maar sommige wouten doen er niet moeilijk over die laten je door rijden..
sommige zeggen er wel bij als je nu weg rijd en door ee nandere colega gepakt word je gewoon weer op de roller moet..maar de rollerbank is gewoon geld klopperij meer niet duzz..
volgens hun ging mijn scooter iets van 61 km/h8P.. ik heb er toch 80 mee gehaald op auto teller duzz:P

ik werd met me citta aangehouden toen had ik 0,9 ofzo toen moest ik lopen maar ik zei dat dat niet kom omdat asl ik 2 stappen zet dat ie start toen zei ie ga maar rijden dan naar huis
dus het ligt er maar net aan.:)

Back