DJ'en / Mixen

kameraad van me had voor tractor een native instruments S4 gekocht. Nu vind ik al dat ge compjoeter maar een beetje gay, maar dat paneeltje werkt wel top! Kwalitatief echt een goed ding lijkt het, en heeft alle functies die je nodig heb zo op het eerste gezicht :)

Van het weekend nog ge drive-in dj't op een verjaardag, binnenkort misschien eens aan een serieuze set werken. Morgen komt de nieuwe hdj2000 hoofdtelefoon binnen. Dus dat word de hele dag mooie muziek luisteren 8)

kameraad van me had voor tractor een native instruments S4 gekocht. Nu vind ik al dat ge compjoeter maar een beetje gay, maar dat paneeltje werkt wel top! Kwalitatief echt een goed ding lijkt het, en heeft alle functies die je nodig heb zo op het eerste gezicht :)

ja dan praat je ook ergens over... voor die prijs koop je een leuk beginnerssetje cdj's + mengpaneel..

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=dE0N22CGLOg&feature=player_embedded"]Proto Bytez - Secret Forest (Preview) - YouTube[/ame]

Weer een nieuwe preview geupload :W

Van het weekend nog een aantal tracks maken maar dit keer met een Virus TI _O_

Jaja vorig jaar zomerpop, in de foxtod stonden we, ons voorprogramma was DJ DeWalt (konden wij vast ff bieren)

Hier De Walt in volle glorie, uiteraard volgens protocol met een heus artiesten bandje.

Slechte muziek, slechte outfit ;) (dit was nog t minst slechte deel)

En uiteraard heeft n echte DJ een bord (met lampjes erin)

Al die roem begin ik al te missen...

Voor booking of een comeback kan je altijd mailen!

Last edited:
4 februari ga ik voor het eerst op een feest draaien....

word een industrial/uk-hardcore set.
maatje van me gaat een frenchcore setje neerzetten.
en nog en ander maatje van me heeft een live act, en ga onderhand eens bij m thuis
kijken of ik daar ook wat mee kan :)
hij heeft ook alleen maar zelf gemaakte samples enzo.

ja die kreeg ook een plekje op de poster toen :)

184025_original_245413.jpg

Back