Dit is geen onzin forum....

ik denk dat er maar eens nagedacht moet worden over een nieuwe FAQ en algemene regels......

richt het wat meer op scooters, ik heb het idee dat het de laatste tijd op de GC steeds meer de ander (onzin) kant op gaat......

ik zou zeggen, kijk bijv. nogmaals eens naar de policy op GoT (http://gathering.tweakers.net) misschien beetje streng maar wel een goeie manier van modden en adminnen.....

Wat een bull zeg!!!
waarom gaat nu ineens iedereen lopen blaten en zo???
Als een topic niet kan gooi hem dan dicht!!!
En ga nu niet allemaal achter af dom lopen lullen en shit!!!
Hier moet je toch kunnen ouwehoeren en zo???

:|

Mja, ouwe hoeren is koel:) Waarom denk je dat iedereen zoveel in GC post, blijkbaar vinden de meesten het wel koel. Natuurlijk moet het niet te dom worden, maar de scheiding met het scootergedeelte van het forum is zo prima, dus een echt probleem is er niet lijkt me.

Ik heb het niet over het verleden, maar ik xeg dat ik het in de toekomst niet meer wil zien.

En topics die soms openblijven vind ik dan weer wel kunnen.

Vind je me mening onterecht enzo? lb?

ik vind dat er af en toe toch is ff gezeikt mag worden en ozinnig blaten. Maar niet overdreven. Maar dit is maar mijn mening.
Sommige topics zijn wel onzinning, maar ja dan zet je er gewoon een slotje op, endan ist gedaan. ;)

Originally posted by Freezerator
Ik heb het niet over het verleden, maar ik xeg dat ik het in de toekomst niet meer wil zien.

En topics die soms openblijven vind ik dan weer wel kunnen.

Vind je me mening onterecht enzo? lb?

Neem aan dat dit reactie op mij is? Heb ik het wel over het verleden? Ik heb het over hoe het nu is. En als ik idd de topics van vanavond bekijk word je daar niet vrolijk van, maar ik vind dat in GC veel wel moet kunnen.

En hoezo lb dat ik je mening onterecht zou vinden, ga er dan niet op in ofzo. Je hebt wel wat gelijk, maar moet het niet overdrijven.

Tsja ik denk dat je in het GC inderdaad veel vrijheid hebt om te posten over van-alles-en-nog-wat, maar daar is het GC denk ik ook min of meer voor bedoeld. Ik post zelf niet in die tieten-en-body topics maar ik stoor me er ook niet erg aan of zo.

Originally posted by Boeie
ik denk dat er maar eens nagedacht moet worden over een nieuwe FAQ en algemene regels......

Die FAQ ben ik het wel mee eens. Er staan al veel goeie posts in die FAQ-sticky, misschien dat hier ooit 1 verhaal kan worden gemaakt of zo? Een soort "master" scooter FAQ in 1 document :W

achja het moet wel kunnen vind, je hoeft het niet te lezen en voor de mensen die het lezen is het misschien wel leuk... ik vind dat het hier moet kunnen, in v&a enzo is het tenminste afgelopen. er zijn hier nou eenmaal wat geilende pubers die een vriendin nodig hebben........;)

Originally posted by koos911
wat is nou eigenlijk het probleem? niemand zit er toch echt mee?

Nee, dan lees je gewoon de interessante topics en de rest sla je over, net alsof in ander fora zoveel boeiends staat...

Het enige jammere eraan is dat dit forum als een Scooter forum is begonnen en echt waar in aril van dit jaar kon je GC net zovaak sjekken als Piaggio.....

Ik doe er net zo hard aan mee, ik post zelf zovaak in GC....

Maar wees eerlijk met de beschikbare FAQjes is het wel afgelopen met de newbie vragen en dat was al de helft van de vulling van de forumposts....

Originally posted by Sugadaddy
Het enige jammere eraan is dat dit forum als een Scooter forum is begonnen en echt waar in aril van dit jaar kon je GC net zovaak sjekken als Piaggio.....

Ik doe er net zo hard aan mee, ik post zelf zovaak in GC....

Maar wees eerlijk met de beschikbare FAQjes is het wel afgelopen met de newbie vragen en dat was al de helft van de vulling van de forumposts....

weet niet hoe het in april was, maar eing augustus (mijn begin hier) kon je piaggio vaker sjekken als momenteel, is nu echt weinig

Originally posted by Ruud
blaat...

waarom zegt NU iedereen pas dat ze het er niet mee eens zijn... die topix zijn al weken oud..

Omdat er nu wat over gezegd wordt natuurlijk :|
Niet altijd denken dat iedereen maar au en amen roept als de baas het ook zegt (zo ging het spreekwoord toch :) )

op een gegeven moment is alles wel een keer gepost over de scooters (piaggio enzo) en is er weinigs nieuws te melden. iedereen weet het al of kan het terugzoeken. dus dan komen de verhalen en onzin dingen. is wel logisch eigenlijk. de meeste vragen (tenminste bij honda) zijn van newbies. degene die hier al langer zitten hebben weinig te vragen over scooters...

Back