dipje!!!!!

enrico

"THE MAN"
Ik heb een italjet f50 (ja ik weet wat jullie er van vinden maar ik vind hem wel o.k) met de egrenzers eruit ong.85 a 90 op teller dus wie zei er dat een italjet zo begrensd was dat hij niet boven de 65 uitkwam!!! Maar dat doet er niet toe mijn probleem is dat als ik er ong. 10 a15 km mee rijdt en ik sta stil en ik wil weer optrekken dat hij dan eerst niet vooruit komt maar ff pruttelt en dan langzaam optrekt dit probleem heb ik niet als ik van huis wegrijdt dus alleen als hij warm is. Waar kan het aan liggen (aan de sproeier te weinig benzine of zo)????????????????
confused.gif
 
Advertisement - register to remove this

Dat heb ik ook gehad met m'n neo's, waar het precies aan heeft gelegen weet ik niet...
Toen ik er niet uitkwam(andere trekveertjes, rollen het mocht niet baten) heb ik maar racevario + racekoppeling gekocht en het probleem was weg.
 
Ik denk dat het je koppeling is. Als die warm is dan zet het materiaal op de schoentjes uit waardoor de koppeling sneller aangrijpt. Anders is je drukveer niet strak genoeg.


tom
 
Je weet niet echt goed waar je over praat he!!!
Italjet rijdt onbegrens tussen de 80 en 90 dat halen niet veel scooters onbegrens...
En italjet is misschien niet de makkelijkste om op te voeren maar het is zeker wel mogelijk...
tongue.gif

En wat voor scooter heb jij dan die wel laag vliegt????
 
Omdat ik ff de betrouwbaarheid van de teller wou weten heb ik ff een auto achter me laten rijden en hij wijkt ong.10 kmh af dus zoveel is dat nou ook weer nie (vergelijkbaar met appie teller)...

Neem zelf trouwens ook een chipje madman (goh, wat een mooie scooter trouwens zo een gulliver
tongue.gif
) heb je wel nodig met jou scooter...
 
Enrico: Buurjongen van mijn heeft Italjet 50 in Neon Oranje, die teller wijkt echt wel af, rijdt hij 70 op de teller is het amper 55... Zodoende dat ik dat zei... Waarschijnlijk rijdt die van jou wel goed dan
biggrin.gif
Kijk mijn Gulliver loopt ook maar 85 op digi en op autoteller tussen 80 en 85....

Ga zo ff je scoot checken....

Hij stond toch bij scooters.startpunt.nu?? Kan um niet vinden....

[This message has been edited by MadMan (edited 01 September 2000).]
 
Hij staat niet op internet maar dat komt nog wel ik weet trouwens nog iemand van wie een oranje italjet was gejat... zal wel niet dezelfde zijn...

p.s die van mij rijdt inderdaad wel goed en wijkt een autoteller dan ook zo af???
 
Ik zag het ergens op het internet staan...
En omdat er niet zoveel oranje italjets rondrijden viel het mij op...
Het verhaal ging zo: Die gast had dus heel zijn scooter opgeknapt samen met zijn pa en gespoten en toen hij hem wou verkopen aan een gast is die gast terwijl hij een proefritje aan het maken was gewoon doorgereden...
mad.gif
Ik zal ff kijken of ik het nog terug kon vinden het stond ergens op scooter.pagina.nl... je hoort er nog van...

[This message has been edited by enrico (edited 05 September 2000).]
 
Back
Top