This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

dimlichten branden heel lichtjes

Ryankeers

New Member
ik heb sinds kort een zip gekocht alleen kwarm er vanavond achter dag mn dimlichten heeel zachtjes branden en soms naar normaal springen en dan weer zachtjes, mn grootlicht en knipperlichten werken wel allemaal en kan zo niks vinden wat mis is
Weet iemand wat het kan zijn?
 
Of vocht/oxide vorming in de schakelaar.

Is dit LED-verlichting?

Het is led verlichting, de lampjes bij mn knipperlichten en de licht van mn booskijker zijn allemaal led en die 3 lampen doen raar
Post automatically merged:

Kan een draadje zijn dat klein beetje contact maakt en op bepaalde momenten meer contact maakt

Welk draadje is dat dan?
 
Is die led verlichting achteraf ingebouwd?
Verlichting werkt vaak niet op de accu= gelijkstroom, maar rechtstreeks op de dynamo=wisselspanning.
En led verlichting werkt op gelijkstroom.
Dus als die op het wisselstroomcircuit is aan gesloten dan zal deze nu kapot zijn.

Ik zie ook wel eens Vespa's rijden met knipperlichten met dagrijverlichting en deze flikkert dan bij lage snelheden.
Zelfde verhaal.
 
Ja het rare is dat ie het nu ineesn wel weer vol brand en als ik hem zo aan zet en rijd werken ze soms wel weer
 
Hij is aangesloten op de accu heb snel gemeenten, kan het zijn dat de accu met net opstarten soms nog te weinig stroom geeft voor ze vol te laten branden?