Dikte van een vario bus van polini speedcontrol (aerox)

Yellow Aerox

Well-Known Member
titel zegt het zelf.. Ik ga eens kijken wat het gaat geven om een vario ring te maken voor een polini speed control(hoge toere a volenté waarsch!)

Maar wil het eens proberen te draaien... Maar ik moet dus de dikte van de bus waar ik de varioring ga over duwen weten van speedcontrol (aerox)

Ik weet dat jhet een nutteloze topic is maar ik heb alleen morgen en overmorgen nog praktijk in school waar ik deze kan maken!

Ik hoor het wel jongens!!

Bedankt al voor de reacties
 
Advertisement - register to remove this

kan het niet meten want heb nog geen vario speed control:) Maar ben aan het wachten op geld zodat ik hem kan gaan halen maar ik moet nu wel de maten weten want heb vrijdag laatste keer dit jaar praktijk dus laatste kans wanneer ik ze kan maken!Weet miss iemand of de hebo vario wel dezelfde bus heeft ofzo? of weet iemand de dikte daarvan?
 
denk als je zo een bus zelf draait, niet echt goed gaat komen. Die bussen zijn van onwijs sterk matriaal. En als het warm word zal waarschijnlijk je eigen bus gaan klemmen om je krukas omdat het van ander matriaal is. Tenminste dat lijkt mij logisch, maar wat is eigenlijk het doel wat je wil bereiken, want het zal echt geen nut hebben lijkt mij. En een speedcontrol is ook niet zo fantasties, neem beter een malossi of hebo vario. Maar daar zijn al genoeg topic's over.
 
Niet mijn bedoeling om bus te draaien maar om varioring te draaien en die te laten passen op die bus..

Mijn bedoeling: maar 70 ofzo te lopen maar toch de trekkracht te hebben van een vario.. ik weet het vrij idioot,maar belgie is dan ook een heel idioot land:S
 
als je de uitlaatprop erin laat zitten heeft een andere vario ook geen nut ..

maar als je nu dan eens een dagje zonder die vario erin zou rijden en dan zo'n ring draaien zou dat niet beter zijn? want straks geeft iemand je hier de verkeerde maten en zit je al..
 
ik heb geen uitlaatprop meer eh:-)

Ja ga ik ook doen melf.. maar prob is dan dat ik geen ring meer kan draaien omdat ik geen praktijk meer heb maarja lossen we wel anders op zeker dan?:-)thnx voor de hulp in elk geval
 
Back
Top