hallo

ik heb een 50cc gilera runner met een sito plus uitlaat, ik heb net de hele motor gereviseerd maar wil eigenlijk een vario ring erin doen. De scooter rijd nu ongeveer 80 teller, wat voor dikte ring zou ik er in moeten doen om veilig te zijn voor rollerbanken (54)? zat aan een 5.5mm of 5mm te denken omdat de meest verkochte de 4mm dikte is.

mijn excuses als dit een domme vraag is maar ik probeer terug naar een snelheid te gaan die niet opvalt en veilig is voor rollerbanken
 
Advertisement - register to remove this

Die prop moet in die sito plus blijven zitten anders krijg jij hem bijna zeker niet naar 54 km/u. Mijn advies uitlaat eraf prop erin en een varioring denk zelfs dat hij dan nog 55 tm 60 gaat
ahh oke, de sito plus heeft idd geen prop meer. dus prop terug in en vario ringetje van 6mm ofzo?
Post automatically merged:

Domme vragen bestaan niet, juist goed dat je iets vraagt.
dankuwel :) heb wel soms iets wat ik eventjes niet weet en dan voel ik me een beetje dom ahah
 
ahh oke perfect, wat als ik alleen een 8mm ring koop zonder uitlaat prop?

Die uitlaat prop moet erin, anders raak je het vermogen niet kwijt.. Zal de hele vario gebeuren in overtoeren gaan vliegen totdat die kapot loopt.
Het rijd totaal niet lekker die overtoeren. Want dan jaagt die als een vliegtuig en ga je niet harder dan 30 op de teller.
Post automatically merged:

Jij moet doen wat ik zeg, niet nog een vraag stellen.

miami-vice-style.0.0.jpg
 
Last edited:
Back
Top